Heips,
Latasin .flv päätteisiä tiedostoja koneelle, jotka sitten Prism video file converter -nimisellä ohjelmalla muutin .mp4 -päätteisiksi tiedostoiksi.
Ostin tyhjiä DVD RW rewritable -levyjä, ja yritin polttaa noita mp4-tiedostoja levylle kahdellakin ohjelmalla: Nero startSmart essentials ja Windows DVD Maker. Kumpikaan ohjelma ei tunnistanut tiedostoja, joten polttaminen ei onnistunut.
Tarkoitus ois levyä katsoa PS3:lla.
Miten ihmeessä saisin nuo .flv (tai .mp4) tiedostot DVD rw-levylle katsottavaksi PS3:lla, vai onnistuuko mitenkään??
.mp4 -ohjelmatiedoston polttaminen dvd:lle ?
3
647
Vastaukset
- fjsdlh32hl343
Cyberlinkin softat kaikki tuli itselle kun ostin BluRay-aseman.
Uusimmat Cyberlinkiltä.
Nero 10 ainakin osaa kai, mutta sitten tuo on todella ongelma laitteissa kun ei ole tietokonetta, että .. joku tukee joitain standardeja jne.. sitten ikinä ei voi olla varma että mikä toimii ja mikä ei. Tuolla ei ole mitään merkitystä mitä poltto-ohjelmaa käytät.
"Kumpikaan ohjelma ei tunnistanut tiedostoja"
Mitäköhän tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa, yrititkö polttaa ne suoraan video levyksi tms.
Valitset data levyn, jolloin on aivan sama mitä tiedostoja levylle poltat.- fhrhrhrhhrr
Ainakin Hamster softilla, sekä winx hd video converterilla. Ensimmäinen muuntaa ainakin .flv-tiedostot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202042
- 1551946
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261736Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121053- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23859- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49773Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32745