Kiirettä pitää näin joulun alla.
Hyvää iltaa
11
73
Vastaukset
Ai miks?
Mulla ei onneks oo kiire minnekään, töihinkin vasta seuraavan kerran joulupäivänä.- tii-na-...
ei mullakaan oo minkäänlaista kiirettä vaikka vapaata seuraavan kerran vasta joulupäivänä mutta muun ajan kun en oo työpaikalla rentoudun joulu tulee vaikkei stressaakkaan.
Ennen ratsuni vaahdota sai,nyt piiska on tarpeeton kai.
Täs kun tekee toisenlaist joulua niin ei oo kiirettä,ei tressiä annetaan päivien mennä hiljaleen.- :))
Vuosi vuodelta vähemmän on kiireitä, valmiissa maailmassa.
Rauhallista Joulua! :)) Hoppua pitää.
Että sais tämän kirjoituspöydän järjestykseen ennen Joulua.
Parina iltana olen papereita selannut, vielä on urakkaa jäljellä.
Järjestyksen ylläpito ei ole parhaita puolia näiden paperihommien osalta.
Muuten huoneet on siistit.- tii-na-...
onneks ei oo kotona kirjoituspöytää kun en hallitse kaaosta työpaikallakaan haluan muuten kiittää sua kannanotosta viikonlopun keskusteluun vaikka hyvin pärjäänkin niin kumminkin joskus tuntuu että on niin yksin
- !!!!++++
tii-na-... kirjoitti:
onneks ei oo kotona kirjoituspöytää kun en hallitse kaaosta työpaikallakaan haluan muuten kiittää sua kannanotosta viikonlopun keskusteluun vaikka hyvin pärjäänkin niin kumminkin joskus tuntuu että on niin yksin
Tiedä en, mistä keskustelusta puhut, mutta täällä on tosi kannattajasi.
Tykkään tyylistäsi, sanot, et kierrä ja kaarra, etkä huhuile avaimenrei'ästä. - tii-na-...
!!!!++++ kirjoitti:
Tiedä en, mistä keskustelusta puhut, mutta täällä on tosi kannattajasi.
Tykkään tyylistäsi, sanot, et kierrä ja kaarra, etkä huhuile avaimenrei'ästä.kiitti sullekkin noita sanoja aina tarvii niitä vaan niin harvoin täällä saa mää rupeen nyt nukkuun että jaksan taas aamulla pakertaa hyvää yötä ja kauniita unia.
tii-na-... kirjoitti:
No menneet on menneitä.
Meni liian rumaksi, tai oli kun tulin just silloin.
Et Sinä noissa kyllä kovin hyvin pärjää, pitää osata lopettaa.
Tuolta kaapin päältä löytyi aarteita. Sanomalehti vuodelta 1936 ja toinen vuodelta -66..Täällä on käytettyjä autoja Austin mini van,DKW f11, Vauxhall ja commer, siitä ei ole mitään mielikuvaa ja vielä Simca 1000.
Naisten talvimuoti näyttää silloin olleen prässihousut ja takamuksen alle ylettyvä paksu norjalainen villapusero.
Talvet oli vissiin silloin kylmiä, eikä toppavaatteita ollut, ainakaan muodissa, siis 1966.- tii-na-...
k-kotton kirjoitti:
No menneet on menneitä.
Meni liian rumaksi, tai oli kun tulin just silloin.
Et Sinä noissa kyllä kovin hyvin pärjää, pitää osata lopettaa.
Tuolta kaapin päältä löytyi aarteita. Sanomalehti vuodelta 1936 ja toinen vuodelta -66..Täällä on käytettyjä autoja Austin mini van,DKW f11, Vauxhall ja commer, siitä ei ole mitään mielikuvaa ja vielä Simca 1000.
Naisten talvimuoti näyttää silloin olleen prässihousut ja takamuksen alle ylettyvä paksu norjalainen villapusero.
Talvet oli vissiin silloin kylmiä, eikä toppavaatteita ollut, ainakaan muodissa, siis 1966.joskus osaankin lopettaa mutta tiettyjen kirjoittajien kanssa lopettaminen tarkoittaa alistumista sitä mää en tee oikeessa oot menneet on mennetiä kovin kauaa vanhoja ei kannata muistella jos kaikki elämän riidat olis päällimmäisenä mielessä mitään muuta kerkeis ajatteleenkaan kun niitä kyllä niitä jo tähän ikään on mahtunu.
- joulutressi*^´?=)
Niin pitää. Pitäisi tehdä enemmän kuin ehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863