Onko täällä muita jotka pitävät yllämainituista sukista? Minä tykkään jopa välillä pitää niitä ja himoitsen naisia joilla on joko stay-upit/sukkahousut.
Stay-upit ja sukkahousut
19
2289
Vastaukset
- jaskammmm
Sukkahousut naisella parasta, mitä tiedän. Ja kiihottavinta.
- su
Kyllä stayup sukat ovat naisen päälllä ihanat Käytän myös itse vaikka ole mies nytkin mulla stayupsukat ja sukkanauhaliivit päälllä
- ekvillex
Kyllä stayupit ovat muuten ihan kivat, mutta eivät pysy aina paikallaan.
Kerran baarissa huomasin, kun sukat olivat valuneet nilkkoihin!
Äkkiä vessaan niitä nostelemaan. Sen vuoksi pidän niitä nykyään aina lantioliivien kanssa, ettei sellaista pääsisi enää tapahtumaan.
Tällä hetkellä on kylläkin nailonit, liivit ja korkkarit.
Korkoa 5" ekvillex kirjoitti:
Kyllä stayupit ovat muuten ihan kivat, mutta eivät pysy aina paikallaan.
Kerran baarissa huomasin, kun sukat olivat valuneet nilkkoihin!
Äkkiä vessaan niitä nostelemaan. Sen vuoksi pidän niitä nykyään aina lantioliivien kanssa, ettei sellaista pääsisi enää tapahtumaan.
Tällä hetkellä on kylläkin nailonit, liivit ja korkkarit.
Korkoa 5"Minunkin pitäisi löytää stay-up-malli joka olisi pitkähkö mutta kapeahko. Nyt kun ostaa 44 kokoa niin ovat reidestä sen verran väljät että eivät pysy kunnolla ylhäällä. Ainakin Norlyneissä näin.
Pitäisi ehkä kysy myyjältä jossakin asiantuntevassa liikkeessä vai onko vinkkejä kellään. En tiedä kuin hämilleen myyjät menevät kun kysyn itselleni sopivaa kokoa:)- Sukkis M49, Espoo
sukkismies kirjoitti:
Minunkin pitäisi löytää stay-up-malli joka olisi pitkähkö mutta kapeahko. Nyt kun ostaa 44 kokoa niin ovat reidestä sen verran väljät että eivät pysy kunnolla ylhäällä. Ainakin Norlyneissä näin.
Pitäisi ehkä kysy myyjältä jossakin asiantuntevassa liikkeessä vai onko vinkkejä kellään. En tiedä kuin hämilleen myyjät menevät kun kysyn itselleni sopivaa kokoa:)Olen kohta 30 vuotta ostanut sukkahousuja ym. Kerron liikkeessä että ne tulevat minulle. Minua ei ole kertaakaan kohdeltu huonosti, joskus pieni hymy. Minua on käsitelty kuten olisin "naisasiakas". Luulen että asiantuntijaliikkeessä ovat tuottuneita miehsasiakkaisiin, jotka ostavat itselleen.
sukkismies kirjoitti:
Minunkin pitäisi löytää stay-up-malli joka olisi pitkähkö mutta kapeahko. Nyt kun ostaa 44 kokoa niin ovat reidestä sen verran väljät että eivät pysy kunnolla ylhäällä. Ainakin Norlyneissä näin.
Pitäisi ehkä kysy myyjältä jossakin asiantuntevassa liikkeessä vai onko vinkkejä kellään. En tiedä kuin hämilleen myyjät menevät kun kysyn itselleni sopivaa kokoa:)Unohtakaa sty-upit.Norlyn ja muut.Niissä on vain paria kokoa joten vaikea ostaa oikeata kokoa.Sisti ongelmia niiden ylhäällä pysymisen kanssa.
Käyttäkää liivisukkia ja sukkanauhalliivejä/korsetteja.
Kunnon nylonsukkia ei vaan saa suomesta.
- Rouva
Pelkät sukkahousut jalassa. Niiden läpi miehen kieli tuntuu ihanalta. Pieni reikä ja saada takaapäin kalu sisään, nam ja spermat housujen sisään, nam nam.
- Äkäinen muija, 26
Sukkahousut sopivat naiselle, mutta miehen tulisi pukeutua ehdottomasti sukanauhaliiveihin - tai, mikä olisi vieläkin parempi, täyspitkään korsettiin, ja saumasukkiin!
Kotioloissa miehen tulisikäyttää vähintään 10 cm korkokenkiä ja minimekkoa. - Exvillex
Äkäinen muija, 26 kirjoitti:
Sukkahousut sopivat naiselle, mutta miehen tulisi pukeutua ehdottomasti sukanauhaliiveihin - tai, mikä olisi vieläkin parempi, täyspitkään korsettiin, ja saumasukkiin!
Kotioloissa miehen tulisikäyttää vähintään 10 cm korkokenkiä ja minimekkoa.Minä kyllä käytän mielelläni mainitsemiasi asusteita.
Olisi kiva tavata tuollainen nainen, joka ymmärtää yällaista pahtta. - Sukkis
Äkäinen muija, 26 kirjoitti:
Kotioloissa miehen tulisikäyttää vähintään 10 cm korkokenkiä ja minimekkoa.Olen täysin samaa mieltä.
T:Mies 48v
Naisten kannattaa kokeilla Wolfordeja.
- Stay-up
Itse kiihotun kun nään naiset varsinkin mustissa sukahousuissa. Itse olen kokeillut parikin kertaa sukkahousuja ja kerran stay-up sukkia, mutta ne ei pysynyt ylläni, valui vain alemmas. Mutta pitää varmaan taas käydä joskus ostamassa pari pakettia ja kokeilla sekä kiihottua niistä....
- ekville
Sama ongelma täälläkin, mutta sitten hankin lantioliivin ja oikeita nailonsukkia, niin jopas alkoi pelittämään!
Sukkanauhoja voi käyttää myös stau-uppien kanssa.
Aion lähteä piakkoin kaupungille ja tottaka liivit ja nailonit yllä!
Sama täällä!
- Stay-Up
Mistä olette hankkineet sukkanauhaliivit? Itse kiihottaa nekin ja myös kaikki nylonit/sukkatuoteet...
Kunnollisia saa liiviliikkeistä tai tilaamalla ulkomailta. Tavatara taloista ei kannata ostaa halpoja sukkanauhaliivejä.
- ekville
Täältä löytyy herkkuja moneen menoon.
On nopea ja luotettava toimitus.
http://fi.calzessa.com/ - Mies yli viiskyt
Asusteista ei ole puutetta vaan naisesta joka hyväksyisi fetissini !!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914