Kannattaako sijoittaa?

Onko tämä hyvä?

Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta, kannattaako sijoittaa? Onko kellä kokemuksia?
" Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille.
Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille "

22

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cleet

      on on helevetin hyvä et huomaakkaan kuinka rahasi kat siis nousee kuin felix lintu
      graalia on ostanut valuuttakauppa palveluita finfx jonka johtaja on kylläkin ex wincapitalainen, lukee siellä KO;n kirjoissa

    • Tila Ponderosa

      Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
      Tuotto 400-6300 % vuosi ?

      • ota ja omista

        "Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
        Tuotto 400-6300 % vuosi ?"

        Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
        Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et!


      • --öööööö--
        ota ja omista kirjoitti:

        "Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
        Tuotto 400-6300 % vuosi ?"

        Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
        Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et!

        on hyvä kun edes itse pitää itseä fiksuna tyyppinä, vessan pyörittäjistä puhutaan yleisesti kylläkin aivan muuta


    • ihaa ihaa.

      kannatta varmaankin ottaa asiassa yhteyttä lämpöpumppumieheen.
      lämpöpumppu on itse oppinut valuuttakaupan aasintuntija ja tuntee myöskin muulin.

    • tuuli tuo vuoti vie
      • annun kalunen

      • lämpöähanuriin

        Äkkiäkös tuollainen pipsautetaan 20 maksavalla rupluutilla


    • 0000000000000000000

      Maiskutelkaamme Maiks! MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää

      • vouvouvouti

        --MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää --

        saattaa olla että monelle ei jää kuin reikä per seeseen.


    • vouvouvou

      minulla on kyllä sellainen käsitys että siellä per seessä on kyllä jokaisella reikä ihan jo valmiiksi. en tosin tiedä suolimurojen hanureista.

      mutta jospa tämä tieto helpottaa suolimuroa; rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin.

      • joulupipsi housussa

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa.


      • keksi jotain älykäst
        joulupipsi housussa kirjoitti:

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa.

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."

        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;)


      • jussa78
        keksi jotain älykäst kirjoitti:

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."

        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;)

        --
        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --

        niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa.


      • Sikäli vouvouvou'n tieto on virheellinen, että viimeisimpien tietojen mukaan rakastettu johtaja Kim Jong-il ei ulostanut tai virtsannut koskaan. Mies oli täysin umpipussi, mutta eli silti lähes seitsämänkymppiseksi.

        Tämä pohjoiskorealainen tieto on tietysti samaa sarjaa kuin se, että sponssit välttäisivät vankeustuomion.


      • Älä Tapa!
        jussa78 kirjoitti:

        --
        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --

        niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa.

        " niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "

        Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
        ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA!


      • maksun aika.
        Älä Tapa! kirjoitti:

        " niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "

        Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
        ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA!

        saas nähdä miten suurkusettajat tulevat maksamaan menetetyt ihimishenget ?


    • Mistä

      Hannulle on löytynyt noin kaamea puku???

      • Cleetti (keski)

        Osti sen Anttilasta ennen lähtöä euroopan turneelle !

        Turneen program

        1. Tilit tyhjäks
        2. Servon tyhjennys
        3. Asiakasrekisterin tallennus
        4. Nöttösen mökin osto
        5. Toimimattoman robluutin kehittely
        6. Nöttösen mökin sotkeminen
        7. uuden identiteetin hankkiminen
        8. pakoilu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe