Haluaisin tietää mistä ne härkämiehet pitää.. :)
Mistä härät pitää?
13
1073
Vastaukset
- myös sarvipää
Veikkaus: hyvää ruokaa ja kestävää seksiä. Myös hieman kokemusta ;))))
- ykshärkä
Sitä ei tarvi miettiä paljoakaan mistä härkä pitää. Se tulee kyllä selväksi sen puoleen mitä härkä ostaa kotiinsa. Se mistä härkä pitää on oikeanlainen luonne sille - eli rapu. Vuosiluonteenkin tarttis olla sopiva. Ihan sama mistä härkä pitää jos parisuhteesta ei tule mitään parien luonteiden toisilleen sopimattomuuden takia! Jos satutte tietämään? Hankkikaa nyt jo hemmetti ne horoskooppikirjat!
- Här-kä
Seksiä ja seksiä....
- härkä
ja hyväksyt että olet ite kotona oottaas ja härkä saa mennä mielin määrin ja pettää
- Härkä
Hyvä ruoka
Mukava seura
Seksi
Musiikki - toinen härkä
hyvä ruoka ja seksi ovat kärkipäässä
- härän läheltä
Härät ovat myös kunnianhimoisia. Monista häristä säteilee lämpöä. Huolehtivaisia. Härän elämässä pitää olla unelmia, kosketusta ja mukavia ihmisiä.
- Härkä
Kunnianhimon kyllä huomaa, sillä itse olen Härkä ja olin oppilaskunnan hallituksen puheenjohtaja.
- Härkä äijä
Kotitekoisesta ruuasta ja siitä että nainen pukeutuu aistikkaasti. Naisen pitää puhua nätisti ja pehmeällä kauniilla äänellä ja olla halukas seksiin usein ja silloin ei saa olla kiire mihinkään.
Mökillä olosta ja käynnistä.
Siinä ne tärkeimmät - ggggg-piste
pillusta
- härkänainen.
ruuasta.lapsista,HUOMIOSTAja lahjoista.suorasta seksistä.kodinlaitosta.
- härkä
On se sitten ruuasta tai seksistä nautiskelua.... Tehkää se kiireettä. Mikään ei ole niin ärsyttävää, ettei nautiskeluun ole tarpeeksi aikaa. Sanoo härkänainen :)
- Rapunainenihastui
Härkä pitää rapunaisesta kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728