Voiko tinnityksen (korvien huminan) yhteydessä ottaa alkoholia vai pahentaako alkoholi korvien huminaa.
Olen huomannut että saunominen pahentaa, entä alkoholi.
Please vastatkaa!!!!
tinnitys ja alkoholi
5
6031
Vastaukset
- Menierin tauti
on tinnitus.Ja jos sinulla se on diagnosoitu,on kait sinulle ohjeetkin annettu miten sen kanssa tulee parhaiten toimeen.
- juhannuspääsky
ei ole diagnisoitu eikä kerrottu mitkä asiat pahentavat, itse olen huomannut että saunominen pahentaa. Sain lääkettä korvan verenkierron häiriöön. Kävin hierojalla ja yllätys yllätys, seuraavana päivänä ei ollut huminasta tietoakaan. Myöskään juhannus juopottelu ei palauttanut ikävää huminaa.....
- Antsu
juhannuspääsky kirjoitti:
ei ole diagnisoitu eikä kerrottu mitkä asiat pahentavat, itse olen huomannut että saunominen pahentaa. Sain lääkettä korvan verenkierron häiriöön. Kävin hierojalla ja yllätys yllätys, seuraavana päivänä ei ollut huminasta tietoakaan. Myöskään juhannus juopottelu ei palauttanut ikävää huminaa.....
Kävitkö korvalääkärillä vai miten päädyttiin korvan verenkierron häiriöön?Minkä nimistä lääkettä siihen annettiin?Kiinnostaa kun itsellä korvat humisee mutta ei lääkäri ottanut siihen kantaa.
- juhannuspääsky
Antsu kirjoitti:
Kävitkö korvalääkärillä vai miten päädyttiin korvan verenkierron häiriöön?Minkä nimistä lääkettä siihen annettiin?Kiinnostaa kun itsellä korvat humisee mutta ei lääkäri ottanut siihen kantaa.
Kävin lääkärillä. Ensin määrättiin antimhistamiineja, kuulemma allergiasta johtuvaa turvotusta korvakäytävässä.
Sitten antibiootti kuuro ja kuulokokeet.
Lopulta niskajäykkyyden ja hartiakipujen takia määrättiin sisäkorvan verenkiertoa lisääviä lääkkeitä. Käyn myös hierojalla. Ja tinnitus on loppunut.
Kaippa sitä pitää kokeilla mikä lääkitys auttaa kulloiseenkin tinnitukseen, tinnuksen syitä on niin monia.
Korvien humana saattaa myös johtua korkeasta verenpaineesta. Lääkkeet joita minulle määrättiin ovat nimeltään ´betaserc`
Toivottavasti pääset vaivastasi, sillä humina on "hermoja" raastavaa, tosin jotkut sanovat että siihen tottuu, itse en tottuunut kuukauden aikana, mutta nyt on hieno ole kun ei humise.
- Anonyymi
Alkoholin vaikutuksen alaisena ei mulla ainakaan tinnitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138