Erosin miehestäni noin vuosi sitten ja päätimme, että koirat ovat aina viikko ja viikko periaatteella toistemme luona. Nyt kuitenkin toinen koirista on alkanut osoittaa mieltään minun luona pissaamalla lattialle.. suoraan silmieni edessä vielä.. en enää tiedä mitä tehdä.. tätä on jatkunut noin kolme kuukautta ja mikään ei ole muuttunut, ainakaan omasta mielestäni.. ei uusia ihmisiä tai muutakaan uutta. Onko kellään mitään vinkkejä miten toimia? Olen koittanut olla huomioimatta, pistänyt jäähylle, jne.. Onko kellään kokemuksia?
johtajuus ongelmako??
3
171
Vastaukset
- k93kk
Eiks tää asia kannattais jutella miehesi kanssa? Pissaavatko koirat siellä ja jos ei, niin mitä teet toisin itse. Onko kyse uroskoirasta vai nartusta? Oletuksena on, että koira on terve eikä kärsi virtsatievaivoista. Saako tarpeeksi vettä ja toisaalta onko ulkoilutusajat samat sinulla ja exälläsi?
En ymmärrä, että miten koiralla voisi toimia huomioimatta jättäminen tai jäähy, koska eihän koira ymmärrä pitkäaikaisia rangaistuksia, vaan kommentti pitää tulla heti. - sannab
Koira pissaa vain minun luonani. Kyse on leikatusta uroskoirasta. Ulos mennään neljä kertaa päivässä, joten siitä tuskin on kyse.. Kuulin että jollain oli toiminut jääkausi eli huomioimatta jättäminen, joten ajattelin kokeilla sitä.. siitä ei tunnu olevan apua ja siksi täältä ajattelin kysäistä jospa jollain olisi vinkkejä.. Torumisesta ei myöskään ole mitään hyötyä. Jos koira kuvittelee olevansa minun johtajani niin hänen päässään olen myös hänen "alapuolelaan" jolloin tosiaan ei torumiset taida paljon auttaa..?
- Liru Piru
Koirat tressaantuvat jatkuvasta vaihdosta eli viikko ja viikko periaateesta! Jatkuva ympäristän vaihdos jne. Kokeilkaa vaikka 2 viikkoa ja 2viikkoa niin eiköhän tilanne tasoitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815