Konepelti panoa

pirihuora

Olin matkalla eräänä iltana uimaan yksin. Hiekka jalkojeni alla oli jo viilentynyt ja ilta oli tullut. Höyry nousi suustani hengittäessäni. Kävelin hiekkatietä kohti rantaan ja katselin ettei siellä enään ketään olisi. Ei auton autoa, eikä ihmisiä. Suunnitelmissa oli uida valkoinen paita päällä, mutta enhän nyt tarvitsisi mitään. Pulahdin alasti uimaan ja lilluin vedessä kuin meritähti. Vedestä noustua vedin hiukseni tiukasti ponnarille ja kietaisin vain pyyhkeen päälleni. Sandaalit jalkaan ja matka jatkuisi kohti ihanaa ja pehmeää sänkyä. Uimarannalle oli tullut auto huomaamattomasti ja katselin kuskia joka nojasi autoonsa, ehkä hiukan viettelevästi vaikka se ei ollut tarkoitus. Mytyssä oleva paitani tipahti enkä huomannut sitä. Pari metriä käveltyäni kuski huuti että "paitas tippu". Olin punainen kuin tomaatti. Kuski lähti kävelemään minua päin ja hengitykseni kiivastui. Hän oli tumma ja kuuma. Nätisti sanoin kiitos ja jatkoin matkaani. Kuski lähti juoksemaan perääni ja kovensin askeleitani. Lopulta hän tarrasi minua kädestä kiinni ja sanoi "pelkkä kiitos ei riitä". Hän veti minut autonsa luokse, kaatoi minut konepellille ja levitti haarani pitäen voimakkaasti käsistäni kiinni. Hänen kaverinsa nousi auton takapenkiltä hiukan juopuneen näköisenä ja sitoi käteni. Kerkesin siinä hässäkässä pudottaa pyyhkeeni. Nopeasti suljin haarani vähän peitelläkseni paikkoja. Kuski tarrautui jalkoihini ja veti ne auki. Tiesin miten tämä siitä jatkuisi. Nopeasti hänen päänsä vilahti puhtaan pilluni korkeudelle ja hän nuoli minu märäksi. Sisimmät häpyhuuleni turposivat kiihotuksesta, en halunnut näyttää kiihottumistani hänelle ja tihursin pari kyyneltä. Siitäkö hän innostui, hän nuoli ja suuteli vittuani. Tunki kielensä sisääni ja pyöritteli sitä siellä. Yritin piilotella orgasmiani mutta hän taisi huomata sen. Hän laski housunsa ja otti ison kalunsa käteensä. Tiesin että tämä tulisi sattumaan, hän tunki kalunsa sisääni hitaasti mutta varmasti. Ihan pohjaan asti. Ulisin osittain kiihtymystäni ja osittain sitä että se sattui. Hitain vedoin alettuaan hän runkkasi minua kuin eläintä. Huusin ja valitin. Lopulta pilluni oli niin märkä ja turvonnut etten tuntenut oikeastaan mitään. Hän huomasi kuinka vaikeroin ja kuinka olen tulemassa taas. Hän hidasti vauhtiaan jotta hengitykseni rauhottuisi ja nopensi taas vauhtiaan. Tulin taas ja toivoin että tämä piina jo loppuisi. Se oli osittain ihanaa, mutta osittain raiskaus. Viimeinen työntö häneltä upposi syvälle sisimpääni ja tunsin kuinka hän laukesi sisääni. Kaikki nesteet mitään säästelemättä, hänen kyrpänsä tuntui suurenevan. Ikävä kyllä myös kutistuvan hänen lauettuaan. Uupuneena jäin makaamaan hetkeksi konepellille. Hänen kaverinsa irroitti käteni. Luulin pääseväni pois mutta tämä isokokoinen kaveri nosti minut hartioilleen ja kantoi takaisin järveen. Hän istuitui portaille ja otti minut syliinsä. Luulin ensin että hän puhdistaisi minut mutta tunsin kuinka hänenkin kalu työntyi sisääni. Muutama ratsastus liike hänen päällään ja hän laukesi. Myös hän osasi kikan, että työnnetään pohjaan asti. Nopeasti hänen lauettuaan lähdin uimaan kohti rantaa. Rantaan päästyä lähdin juoksemaan kohti kotia ja he huusivat minulle: "painu kotias pirihuora hoitamaan pillus, huomenna saat lisää". Koko yönä en nukkunut, enkä poistunut seuraavana päivänä pois kotoa.


My first story. Maybe you like it, maybe not. Your choice. This story was my dream. More sex than I could have dreamed.

5

12836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enzku

      Jatka tota..se juttu jatka kun se huus että huomenna saat lisää niin kerro sitten se ylihuomenna juttu xD

      • pirihuora

        *laught* Maybe next summer. :) Do you like it?


    • Laura

      Jatka vaan

    • jatka,jatka,jatka,jatka,jat...

      Jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka,jatka!!!!!

    • minä

      Jatka ihmees!! ja rajumpaa meininkiä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe