Kertausharjoituspaperin revintä

kansalainen x

Itse siis revin kertausharjoitus paperini kun en viitsinyt niihin vastata mitään. Veikkaan että meitä on monia. Kahdet kertaukset siis kävin, mutta kolmannet eivät enää huvittaneet. Itse ainakin mietin että kertausharjoituksiin hakijoista joku määrätty prosenttiosuus ei saa pepereita tai repii ne niinkuin minä ja se on kyllä huomioitu kertauskutsunnoissa.
Ei valtiolla voi mitenkään olla rahaa hakea minua sotilaspoliisien tai normipoliisien voimalla kertaamaan ja ei edes puhelinsoittoa tullut.

Pointtia tässä nyt sinällään ei ole, mutta avautukaa vapaasti. LEPO!

16

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antipatriot

      Voi myös pyyhkiä perseensä niihin lappuihin, mikä on hauska ja taloudellisesti hyödyllinen tapa (säästää wc-paperia) välttyä mokomalta hiekkalaatikkoikään jumittuneiden vajakkien pelleilyltä. Isänmaallisuuteen kasvattaminen on tapa kusettaa tyhmiä, ammattiarmeija kun kenties maksaisi hieman enemmän. Samankaltaista mielenmuokkausta harrastetaan jossain koraanikouluissa. Uskonnollinen fundamentalismi on käytännössä samaa sontaa kuin isänmaallisuus.

    • int is gay

      Ap:lle: Kerro toki, kuinka kävi?

      Mikäli itselleni tulee kutsu kertauksiin, teen samoin.
      Kirjoittelehan, tuliko seuraamuksia?

      • antipatriot

        Ei käynyt mitenkään, jotain kirjeitä ne vielä yritti lähetellä, mutta pistin ne aina menemään takaisin.


      • antipatriot
        antipatriot kirjoitti:

        Ei käynyt mitenkään, jotain kirjeitä ne vielä yritti lähetellä, mutta pistin ne aina menemään takaisin.

        En muuten ole sama henkilö kuin aloittaja.


    • rthtrjtrjyty

      Ottaa päähän seuraavat asiat:

      1. Tuleva Yle-vero (Tyranniaa heille, ketkä eivät ole sohvaperunoita)

      2.Korkea verotus Suomessa (kommunistinen verotus)

      3.Maanpuolustus ja kertausharjoitukset (kommariarmeija, kommaripropagandaa)

      4. Verovaroilla loisiminen (somalit)

      • pahimmatloisetonomia

        Somaliassa on oikeasti aika huono tilanne, kyllä mua ainakin enemmän jurppii kaikenlaiset verovaroilla loisivat byrokraatit avustajineen, ja tietysti armeijan leivissä pippeliään venyttelevät alkoholistit.


    • rjrjrhjrtj

      Mä en aio osallistua yhteenkään kertausharjoitukseen, ennen kuin valtio maksaa varusmiespalvelusajalta palkkani. Olen laskenut, että teoreettinen summa olisi 58.500 euroa. Palkka on kuitenkin huomattavasti sotilasammattihenkilöä alemmalla tasolla.

      Alahan maksaa, tai sodan aikana vaihdan puolta ja otan omani korkojen kera.
      LOL

      • tapetaansittesaatana

        Jos kuolla täytyy, niin samapa viekö mukanaan jotain "suomalaisia" vai "venäläisiä" tai vaikka "serbialaisia" tai jopa "israelilaisia". Tietysti listan kärkeen on loogisinta prioroida niiden tappaminen, jotka on sinut siihen tilanteeseen pakottaneet esimerkiksi jollain "asevelvollisuudella".


    • sitä saa mitä tilaa

      Jos haluatte tappajia, niin saatatte saada tappajia.

      Mutta älkää sitten valittako...

    • F35

      Tärkeintä kai on tosiaan se että ruumita tulee. Sotabisneksen takana oleville tahoille ei liene suurtakaan merkitystä minkä "merkkisiä" ruumiita, kunhan aseita vaan käytetään.

      • Anonyymi

        Jos sotateollisuudesta puhutaan vastaus on kyllä, mutta todellinen merkitys on aseiden käytöllä ja tuhoutumisella, ei ruumiiden määrällä.


    • MyAssKertaus

      Apinan leikkiminen jääköön yhteen kertaan. Revin minäkin mokoman paskapaperin...

    • Kertaillut

      Sakkoja maksamalla voi jatkaa uhoiluaan tässä asiassa.

      • Anonyymi

        Ei tarvinnu mitään sakkoja maksaa kun jätti vaan kontaktin ottamatta.


    • Jätepaperia

      Käytin vessapaperin sijasta sitä lappua kun tuli...oli ihan hyvää kun vähän pehmensi käsissä ensin...

    • Anonyymi

      Rahansiirtoharjoituskertaukset menossa. kun esiinnytään idealisteina, ressukka nettomaksajina, niin eu-basaarissa tullaan pahasti huijjatuiksi!!! ( esim. katainen, urpilainen, marin.. saako marinkin eu komissaarin tittelin?).
      suomalaisen elintaso laskee kun toimitaan maailman sosiaalitoimistona ja takaajina!!
      Arjessa ollaan kuitenkin pieni ja köyhä maa, jossa on omakin käyhyys ja työttömyys ongelma ja nyt lisäksi liian kallis energia kylmässä arktisessa maassa. Sekin osoittaa että politikkomme ovat täysin osaamattomia. - vai lahjottuja`?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe