Valkosipulikermaperunat, porkkanaraaste, auran sinihomejuustoa, kurkkua ja punajuurta. Siitä on hyvä safka tehty. :DD
Tän pv safka.
19
76
Vastaukset
- issu56
Hyvä safka on tehty myös kermassa haudutetusta kalasta ja muusista :)).
Sitä meillä syötiin tänään.- Myy-Pikkuinen
Kuulostaa hyvältä!! =)
- issu56
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!! =)
Se kuule ihan oikeasti oli tosi hyvää :).
- masu täys
Pussimusia, paistettua paistijauheliihaa, fondueta ja ranskalainen sipulikeittopussi,niistä on hyvä safka tehty.
- Myy-Pikkuinen
Hyvältä kuullostaa tuokin. =)
Meillä oli tänään hirvenlihakeittoa ja sen kaverina ruislimppua, taas taattua lähiruokaa.
- Myy-Pikkuinen
Hirvenlihakeittokin kuulostaa erittäin maukkaalta.
- Kohta se tulee taas
Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D
Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;D - Myy-Pikkuinen
Kehuinko oikein etten syö koskaan ikinä lihaa??
- Myy-Pikkuinen
Kohta se tulee taas kirjoitti:
Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D
Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;DJa se pitää edelleenkin, tänä pv en syö riistaa, en lainkaan. :DDDDD
- se tuli jo
Kohta se tulee taas kirjoitti:
Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D
Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;DSehän on sitte kun entinen harakka tervatulla katolla. Nokka irtoaa, niin pyrstö tarttuu, Pyrstö irtoaa niin nokka tarttuu.. jne.....
- Tarkoitatko
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ja se pitää edelleenkin, tänä pv en syö riistaa, en lainkaan. :DDDDD
että huomenna jo hirvipata taas kelpaakin?
- Myy-Pikkuinen
Tarkoitatko kirjoitti:
että huomenna jo hirvipata taas kelpaakin?
En syö riistaa ikinä, miksi mun huomenna pitäis sitä syödä??
- Koska
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
En syö riistaa ikinä, miksi mun huomenna pitäis sitä syödä??
edellisessä viestissäsi sanoit että "tänä pv en syö riistaa,". Tarkoitatko että hirvi ei sitten ole riistaa vai? Jos ei, niin mitähän se sitten mahtaa olla?
- Bon apetit !
Lohikeittoa, mansikka-raparperikiisseliä on meillä tänään :)
- soppajonolainen perh
Soppajonosta eilen haettuu hernesoppaa ja jälkkärii ei oo, paitsi näkkärii sit vaa.
- Myy-Pikkuinen
Alkupalaksi hanhenmaksapalleroita
pääruokana hirvi-jänis-metso-metsäpeura-hanhen-riistapalleroita.
Jälkkäriks hirvi-jänis-metso-metsäpeura-hanhen-verilettuja.- puheistasi päätellen
alkaako sinullakin jo iso pyörä heittämään?
- Myy-Pikkuinen
puheistasi päätellen kirjoitti:
alkaako sinullakin jo iso pyörä heittämään?
Alkaako sinulla?? Tuo oli vastus viestiin joka on poistettu. :DD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481