Tän pv safka.

Myy-Pikkuinen

Valkosipulikermaperunat, porkkanaraaste, auran sinihomejuustoa, kurkkua ja punajuurta. Siitä on hyvä safka tehty. :DD

19

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • issu56

      Hyvä safka on tehty myös kermassa haudutetusta kalasta ja muusista :)).
      Sitä meillä syötiin tänään.

      • Myy-Pikkuinen

        Kuulostaa hyvältä!! =)


      • issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä!! =)

        Se kuule ihan oikeasti oli tosi hyvää :).


    • masu täys

      Pussimusia, paistettua paistijauheliihaa, fondueta ja ranskalainen sipulikeittopussi,niistä on hyvä safka tehty.

      • Myy-Pikkuinen

        Hyvältä kuullostaa tuokin. =)


    • Meillä oli tänään hirvenlihakeittoa ja sen kaverina ruislimppua, taas taattua lähiruokaa.

      • Myy-Pikkuinen

        Hirvenlihakeittokin kuulostaa erittäin maukkaalta.


      • Kohta se tulee taas

        Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D

        Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;D


      • Myy-Pikkuinen

        Kehuinko oikein etten syö koskaan ikinä lihaa??


      • Myy-Pikkuinen
        Kohta se tulee taas kirjoitti:

        Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D

        Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;D

        Ja se pitää edelleenkin, tänä pv en syö riistaa, en lainkaan. :DDDDD


      • se tuli jo
        Kohta se tulee taas kirjoitti:

        Sellasta en muista mutta sen muistan kuinka kertoi ettei IKINÄ söisi mitään metsästettyä stressilihaa hirveä tai peuraa pupuista tai kanalinnuista puhumattakaan.Porokin oli sille kauhistus mutta johan se viime vuonna sitäkin kehui syöneensä ja hyvää oli. ;D ;D

        Katsos niin se mieli muuttuu kun tulee kova tarve mielistellä uusia kamujaan jotka metsästelee ja syö riistaa. ;D

        Sehän on sitte kun entinen harakka tervatulla katolla. Nokka irtoaa, niin pyrstö tarttuu, Pyrstö irtoaa niin nokka tarttuu.. jne.....


      • Tarkoitatko
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        Ja se pitää edelleenkin, tänä pv en syö riistaa, en lainkaan. :DDDDD

        että huomenna jo hirvipata taas kelpaakin?


      • Myy-Pikkuinen
        Tarkoitatko kirjoitti:

        että huomenna jo hirvipata taas kelpaakin?

        En syö riistaa ikinä, miksi mun huomenna pitäis sitä syödä??


      • Koska
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        En syö riistaa ikinä, miksi mun huomenna pitäis sitä syödä??

        edellisessä viestissäsi sanoit että "tänä pv en syö riistaa,". Tarkoitatko että hirvi ei sitten ole riistaa vai? Jos ei, niin mitähän se sitten mahtaa olla?


    • Bon apetit !

      Lohikeittoa, mansikka-raparperikiisseliä on meillä tänään :)

    • soppajonolainen perh

      Soppajonosta eilen haettuu hernesoppaa ja jälkkärii ei oo, paitsi näkkärii sit vaa.

    • Myy-Pikkuinen

      Alkupalaksi hanhenmaksapalleroita
      pääruokana hirvi-jänis-metso-metsäpeura-hanhen-riistapalleroita.
      Jälkkäriks hirvi-jänis-metso-metsäpeura-hanhen-verilettuja.

      • puheistasi päätellen

        alkaako sinullakin jo iso pyörä heittämään?


      • Myy-Pikkuinen
        puheistasi päätellen kirjoitti:

        alkaako sinullakin jo iso pyörä heittämään?

        Alkaako sinulla?? Tuo oli vastus viestiin joka on poistettu. :DD


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe