N-Gage Tomb Raider

Tulilintu

Pyytäisin pientä palvelusta. Olisiko joku niin ystävällinen, että selittäisi minulle hieman, millainen Tomb Raider -peli on N-Gagella? Millaiset kontrollit siinä on? Toimiiko peli moitteetta (eli pätkiikö se ym.)? Millä tavoin peli eroaa edeltäjästään, eli PC-versiosta? Millaiset äänet pelissä on? Onko siinä musiikkia? Millaiset Laran vaatteet ovat?

Mikä N-Gage Tomb Raiderissa on hyvää ja mikä huonoa?

Kiitos jo etukäteen!

4

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulilintu

      Eikö ihan tosi kukaan ole tuota peliä N-Gagella nähnyt? Tarvitsisin pikaisesti vastauksen tähän kysymykseen. Tai siis jonkun henkilön mielipiteen.

      • joku vaan

        No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!


      • joku vaan
        joku vaan kirjoitti:

        No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!

        Grafiikkakin on aika hyvä!


      • Tulilintu
        joku vaan kirjoitti:

        Grafiikkakin on aika hyvä!

        ... OK:lta. Olen arvosteluista lukenut pahimman puutteen olevan Laran automaattisen eteenpäinjuoksemisen ja ruudun ahtauden. Mutta kaipa niihinkin voi tottua, varsinkin jos osaa pelata Tomb Raider 1:sen läpi takaperin unissaan. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe