Pyytäisin pientä palvelusta. Olisiko joku niin ystävällinen, että selittäisi minulle hieman, millainen Tomb Raider -peli on N-Gagella? Millaiset kontrollit siinä on? Toimiiko peli moitteetta (eli pätkiikö se ym.)? Millä tavoin peli eroaa edeltäjästään, eli PC-versiosta? Millaiset äänet pelissä on? Onko siinä musiikkia? Millaiset Laran vaatteet ovat?
Mikä N-Gage Tomb Raiderissa on hyvää ja mikä huonoa?
Kiitos jo etukäteen!
N-Gage Tomb Raider
4
512
Vastaukset
- Tulilintu
Eikö ihan tosi kukaan ole tuota peliä N-Gagella nähnyt? Tarvitsisin pikaisesti vastauksen tähän kysymykseen. Tai siis jonkun henkilön mielipiteen.
- joku vaan
No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!
- joku vaan
joku vaan kirjoitti:
No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!
Grafiikkakin on aika hyvä!
- Tulilintu
joku vaan kirjoitti:
Grafiikkakin on aika hyvä!
... OK:lta. Olen arvosteluista lukenut pahimman puutteen olevan Laran automaattisen eteenpäinjuoksemisen ja ruudun ahtauden. Mutta kaipa niihinkin voi tottua, varsinkin jos osaa pelata Tomb Raider 1:sen läpi takaperin unissaan. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070