N-Gage Tomb Raider

Tulilintu

Pyytäisin pientä palvelusta. Olisiko joku niin ystävällinen, että selittäisi minulle hieman, millainen Tomb Raider -peli on N-Gagella? Millaiset kontrollit siinä on? Toimiiko peli moitteetta (eli pätkiikö se ym.)? Millä tavoin peli eroaa edeltäjästään, eli PC-versiosta? Millaiset äänet pelissä on? Onko siinä musiikkia? Millaiset Laran vaatteet ovat?

Mikä N-Gage Tomb Raiderissa on hyvää ja mikä huonoa?

Kiitos jo etukäteen!

4

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulilintu

Eikö ihan tosi kukaan ole tuota peliä N-Gagella nähnyt? Tarvitsisin pikaisesti vastauksen tähän kysymykseen. Tai siis jonkun henkilön mielipiteen.

• joku vaan

No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!

• joku vaan
        joku vaan kirjoitti:

No eroja on jonkin verran esim. lara näkyy juostessa melko pienenä kapean kuvaruudun takia, mutta ei se haittaa ainakaan minua, kontrollit ovat kyllä helpommat, kuin tietokoneen näppiksellä, peli pätkii hitusen vain, jos kuvaruudussa on erittäin suuri vesiallas ja krokotiilejä, ne hienot videopätkät ovat poistettu, mutta ei peligrafiikkavideopätkiä (jos tiedät mitä tarkoitan), koodeja ei kait ole, musiikki ei soi, mutta äänet kuuluvat. Kaikki samat kentät, kuin tietokoneella(laran koti ym.), laralla pyramidin muotoiset rinnat, niinkuin tietokoneella, mutta laran t-paita on mustaksi muutettu(ei pitäisi haitata). Kelpopeli, suosittelen ostin huuto.netistä 20e!

Grafiikkakin on aika hyvä!

• Tulilintu
        joku vaan kirjoitti:

Grafiikkakin on aika hyvä!

... OK:lta. Olen arvosteluista lukenut pahimman puutteen olevan Laran automaattisen eteenpäinjuoksemisen ja ruudun ahtauden. Mutta kaipa niihinkin voi tottua, varsinkin jos osaa pelata Tomb Raider 1:sen läpi takaperin unissaan. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3198
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    Aihe