Ärsyttää henkilöt jotka

Muhf

Minua ärsyttää henkilöt jotka lyövät kaikki asiat vitsiksi eivätkä he huomaa vääryyksiä ympärillään. Asenne on muutenkin sellainen että toisten murheet on vähäpätöisiä ja täytyisi kestää mitä vaan kankeana seipäänä seisten.

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jojojojojok

totta

• Analyysiä:

Kuulostaa liberalistiselta hyysäys-sonnalta. Kantasuomalaisten niskaan heitetään vieraiden kulttuurien edustajia, ja kaikki kärsivät koska eri kansojen ydin-identiteetti on ihan erilainen.

Sama juttu, on iso ero rehellisten kansalaisten, ja rikollisten mentaliteetissa. Maassamme valtaapitävät ovat rikollisia, ja siksi rehelliset kansalaiset kärsivät ja popsivat pillereitä.

Joudumme valtaapitävien toimesta elämään pinnallista "poliittisesti korrektia" muka-elämää, jotta tänne tulijoita "suvaitaan" ja "kotoutetaan".

Jokaisessa maassa kotoutus on epäonnistunut, ja se väki jolla on vahvempi "core identity", yleensä ne ikivanhat "kulttuurit", voittavat, kantaväestön kustannuksella.

Onko tämä se elämä jonka ihan oikeasti haluamme itsellemme ja jälkikasvullemme:

http://www.youtube.com/watch?v=EWbbbmcGYyo&feature=related

• sit.saa mit. tilaa

slelaiset ihmiset eivät toden tullen selviä pahasta paikasta. he ovat niin itseään ja oma hyväisyyttä täynnä ,että heidät pystyy murtamaan heidän omilla mieli haluillaan. eivät tajua mitä tapahtuu ympärillä enen kuin liian myöhään.

• jk

vai niin

• kumallista menoa

yleensä jos joku kertoo tutulleen ogelmistaan ja sanoo vaikka ,että ei rahat meinaa riittää elämiseen koska meni tyäpaikka ja laskut vie melkein kaikki. vastaus no kyllä se elämä siitä kohentuu. ja irvitellään toisten murheille. miten jos ei ole tuloja. mutta on vaikka tilapäisiä menoja jonkin aikaa kun työ meni. . järkevä ihminen kysyisi jos hyvä ystävä ,että tarvitsetko talous apua. tai muuta tukea jos ei kyse ole rahasta. toisten ongelmille ja murheille ei pidä ilkkua .

• yx spede

Huumori onkin eri asia kuin vahingonilo tai pilkkaaminen, tyhmät ei ymmärrä eroa. Kannattaa muistaa että pilkka usein osuu omaan nilkkaan.

• kofeiiinitonn

sama ärsyttää täälläkin, huoh jotku pikkupojat varmaan kirjotelee kun ei muuta tekemistä ole. kirjottelee pöljiä kommentteja aikansakuluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe