Onko kenelläkään ollut tänä syksynä todella pitkäaikaista kurkkukipua? Minulla on no 5. viikko menossa. Yksi antibioottikuuri ei tehonnut. Taudissa on kurkku tulehtunut ja turvoksissa. Ei nuhaa, ei yskää, ei kuumetta. Kurkku on ajoittain hieman arka niellessä.
Pitkällinen kurkkukipu
1
269
Vastaukset
- Guessi
Täällä tosin mulla vasta kolmas viikko menossa. Alkoi hiukan erilailla kuin sulla, otin influessa rokotuksen ja viikko sen jälkeen tuli kauhee nuha. Nuha parani parissa päivässä mutta siitä 3 päivän päästä alkoi ihan helvetillinen kurkkukipu, ei voinut nielaista tai syödä oikein mitään. Samana iltana nousi kuume lähes 39 asteeseen ja sen jälkeen se oli 38 asteessa viikon verran. Sairaslomalla olen ollut lähes yhtä kauan, pika-crp oli 45 ja kohta 2 antibioottikuuria syöty ja vieläkään ei oo kunnossa. Tauti vei myöskin äänen lähes kokonaan ja oli ihan mieletön yskä jonka kanssa ei pystynyt nukkuu oikein mitenkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622