Olen aivan hukassa seksuaalisen suuntautumiseni kanssa.
Tässä jotain faktoja:
Ihastun tyttöihin
En ihastu poikiin
Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä
En ole koskaan tykännyt heteropornosta, mutta aiemmin fantasioin tytöistä ja katselin tyttöjen kuvia
Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti
olenko siis hetero,bi,homo vai a-seksuaali?
Ja tuosta itsetyydytyksestä, nykyään kaikki hetero kuvat ja fantasiat tuntuvat vähän tylsiltä ja vain harvoin kiihotun niistä ihan älyttömästi.
Olen siis ihan täysin neitsyt, enkä ole edes suudellut tyttöä. Enkä kyllä poikaakaan :D
ps. tarkoittaako että on homo, jos ei tykkää vaginan ulkonäöstä pornossa,
kysyn siis ihan tosissaan :)
Olen aivan hukassa
3
267
Vastaukset
- ei tarvi lokeroida
Tota niin, biseksuaali tarkoittaa ihmistä joka kokee vetoa molempiin sukupuolen edustajiin. Tämä ei oikeasti ole niin vaikeata. Sinä sanot:
" Ihastun tyttöihin
En ihastu poikiin"
" Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti"
Siinä on vastauksesi. Se, minkälaisia elokuvia katsot on aivan yhdentekevää tämän asian suhteen, jos et oikeassa elämässä koe vetoa miehiin. Diagnoosi : Hetero (oletan nyt siis että olet poika)
Et ole ainut joka kysyy tätä samaa asiaa. Itse en ymmärrä miksi joku edes pohtisi tätä, siis "olenko bi/hetero/homo"? Sinä tiedät mitä tunnet, kehen tunnet vetoa. Se, kuvaako mieltymyksiäsi termi biseksuaali, homo vai hetero on aivan yhdentekevää. Sinä olet tällä hetkellä ihminen joka:
" Ihastun tyttöihin
En ihastu poikiin
Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä
En ole koskaan tykännyt heteropornosta, mutta aiemmin fantasioin tytöistä ja katselin tyttöjen kuvia
Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti"
Ei sinun tarvitse (ellet välttämättä halua) lokeroida itseäsi mihinkään. - Traveller
Olen samaa mieltä : anna olla lokeroinnit ja tee mistä pidät. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi moiseen pohdintaan. Siitä murheita tulee jos alkaa "normien" mukaan eleleen
- Epäsekava teksti
Moi, mulla näin
Ihastun tyttöihin
En ihastu poikiin
Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä
Katson naisia ja miehiä sillä silmällä
En koe miehiä romanttisesti haluttavina, vaan himottavasti kiihottavina
Mutta kaikki ne suuret rakkauden tunteet syttyy naisesta.
Ja olen itse 29 vuotias nainen:) Koen olevani niin monimutkaisesti luokiteltavissa ihan kaikissa muissakin elämänalueissa, että olen suosiolla hämmentävä persoona. Monet ihmiset kokoevat sen rikkautena ja vapauttavana, kun ei olla niin rajoittuneita...
Pidän muutenkin siitä, että saan ravisuttaa uskomuksia "normaaleista" ihmisitä pirstaleiksi työssänikin...Okei sekavaa, mutta hei normaali=toisto, mikä se loppujenlopuksi on sitä normaalia, kun jokaiseen asiaan löytyy se toinen puoli.
Normaalia on kaaos, sekä erilaisuus ja hyvä niin!
Kannattaa ottaa se henkilö puolisokseen johon rakastuu jonain päivänä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483