Olen aivan hukassa

16vuotias

Olen aivan hukassa seksuaalisen suuntautumiseni kanssa.
Tässä jotain faktoja:

Ihastun tyttöihin
En ihastu poikiin

Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä
En ole koskaan tykännyt heteropornosta, mutta aiemmin fantasioin tytöistä ja katselin tyttöjen kuvia

Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti


olenko siis hetero,bi,homo vai a-seksuaali?

Ja tuosta itsetyydytyksestä, nykyään kaikki hetero kuvat ja fantasiat tuntuvat vähän tylsiltä ja vain harvoin kiihotun niistä ihan älyttömästi.

Olen siis ihan täysin neitsyt, enkä ole edes suudellut tyttöä. Enkä kyllä poikaakaan :D

ps. tarkoittaako että on homo, jos ei tykkää vaginan ulkonäöstä pornossa,
kysyn siis ihan tosissaan :)

3

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvi lokeroida

      Tota niin, biseksuaali tarkoittaa ihmistä joka kokee vetoa molempiin sukupuolen edustajiin. Tämä ei oikeasti ole niin vaikeata. Sinä sanot:

      " Ihastun tyttöihin
      En ihastu poikiin"
      " Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
      En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti"

      Siinä on vastauksesi. Se, minkälaisia elokuvia katsot on aivan yhdentekevää tämän asian suhteen, jos et oikeassa elämässä koe vetoa miehiin. Diagnoosi : Hetero (oletan nyt siis että olet poika)

      Et ole ainut joka kysyy tätä samaa asiaa. Itse en ymmärrä miksi joku edes pohtisi tätä, siis "olenko bi/hetero/homo"? Sinä tiedät mitä tunnet, kehen tunnet vetoa. Se, kuvaako mieltymyksiäsi termi biseksuaali, homo vai hetero on aivan yhdentekevää. Sinä olet tällä hetkellä ihminen joka:

      " Ihastun tyttöihin
      En ihastu poikiin

      Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä
      En ole koskaan tykännyt heteropornosta, mutta aiemmin fantasioin tytöistä ja katselin tyttöjen kuvia

      Katson esim. kadulla tyttöjä joskus, mutten kovin useasti
      En katso miehiä oikeassa elämässä romanttisesti tai seksuaalisesti"

      Ei sinun tarvitse (ellet välttämättä halua) lokeroida itseäsi mihinkään.

    • Traveller

      Olen samaa mieltä : anna olla lokeroinnit ja tee mistä pidät. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi moiseen pohdintaan. Siitä murheita tulee jos alkaa "normien" mukaan eleleen

    • Epäsekava teksti

      Moi, mulla näin

      Ihastun tyttöihin
      En ihastu poikiin

      Kiihotun homopornosta ja fantasioista miehistä

      Katson naisia ja miehiä sillä silmällä
      En koe miehiä romanttisesti haluttavina, vaan himottavasti kiihottavina

      Mutta kaikki ne suuret rakkauden tunteet syttyy naisesta.

      Ja olen itse 29 vuotias nainen:) Koen olevani niin monimutkaisesti luokiteltavissa ihan kaikissa muissakin elämänalueissa, että olen suosiolla hämmentävä persoona. Monet ihmiset kokoevat sen rikkautena ja vapauttavana, kun ei olla niin rajoittuneita...

      Pidän muutenkin siitä, että saan ravisuttaa uskomuksia "normaaleista" ihmisitä pirstaleiksi työssänikin...Okei sekavaa, mutta hei normaali=toisto, mikä se loppujenlopuksi on sitä normaalia, kun jokaiseen asiaan löytyy se toinen puoli.

      Normaalia on kaaos, sekä erilaisuus ja hyvä niin!
      Kannattaa ottaa se henkilö puolisokseen johon rakastuu jonain päivänä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe