Kauhe jano ja vatsassa outo jomotus HELP PLIIS!

NAUTII

Eli siis olen 20-vuotias tyttö minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tälläisiä oireita kun olen käyttänyt alkoholia. En käytä alkoholia viikottain joka toinen kuukausi tulee otettua sitten vähän enemmän. Viime viikolla juotiinkin sitten oikein kunnolla ja sen jälkeen on ollut aivan kammottava jano koko ajan ja vatsassa on sellainen outo jomotus/kipu se on aina samassa kohdassa ja vaikka sitä ei ajattele tietää että se on siellä jossain. Hieman turvotustakin on havaittavissa vatsan alueella johtuen tästä vatsakivusta.Tässä nyt olen miettinyt että mitä se voisi olla mutta ei nyt ole tullut muuta kun kaverini mieleen että minulla olisi diabetes mutta en kuitenkaan usko sen olevan se. Osaisiko joku kertoa että mitä se on tai samanlaisia oireitä? Enkä jaksaisi uskoa että mulla olisi kohta kuudetta päivää krapula.

3

287

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drftyghujnk

Tod.näk. psyykkistä. Alkoholi pistää mielen sekaisin, jotkut saavat krapulassa paniikkikohtauksia, ahdistusta, myös pienimuotoista luulosairauttakin. Oireet voivat olla fyysisiä todellisia kipuja mutta liiallinen itsensä tarkkailu saattaa vaan aiheuttaa tai pahentaa kolotuksia. Nestehukka ja turvotus myös normaalia juopottelun jälkeen. Ehkä kannattaisi kumminkin olla ottamatta jatkossa ainakaan noin rajusti.

• Krapulassa

Eiköhän kannattais käydä lääkärillä? Siis jos vielä oireita. Voi olla joku tulehdus.

• Tonde12

Ehdotan lääkärissä käyntiä jos kipu on samassa kohdassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      630
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      79
      604
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      563
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      541
    Aihe