Eli siis olen 20-vuotias tyttö minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tälläisiä oireita kun olen käyttänyt alkoholia. En käytä alkoholia viikottain joka toinen kuukausi tulee otettua sitten vähän enemmän. Viime viikolla juotiinkin sitten oikein kunnolla ja sen jälkeen on ollut aivan kammottava jano koko ajan ja vatsassa on sellainen outo jomotus/kipu se on aina samassa kohdassa ja vaikka sitä ei ajattele tietää että se on siellä jossain. Hieman turvotustakin on havaittavissa vatsan alueella johtuen tästä vatsakivusta.Tässä nyt olen miettinyt että mitä se voisi olla mutta ei nyt ole tullut muuta kun kaverini mieleen että minulla olisi diabetes mutta en kuitenkaan usko sen olevan se. Osaisiko joku kertoa että mitä se on tai samanlaisia oireitä? Enkä jaksaisi uskoa että mulla olisi kohta kuudetta päivää krapula.
Kauhe jano ja vatsassa outo jomotus HELP PLIIS!
NAUTII
3
235
Vastaukset
- drftyghujnk
Tod.näk. psyykkistä. Alkoholi pistää mielen sekaisin, jotkut saavat krapulassa paniikkikohtauksia, ahdistusta, myös pienimuotoista luulosairauttakin. Oireet voivat olla fyysisiä todellisia kipuja mutta liiallinen itsensä tarkkailu saattaa vaan aiheuttaa tai pahentaa kolotuksia. Nestehukka ja turvotus myös normaalia juopottelun jälkeen. Ehkä kannattaisi kumminkin olla ottamatta jatkossa ainakaan noin rajusti.
- Krapulassa
Eiköhän kannattais käydä lääkärillä? Siis jos vielä oireita. Voi olla joku tulehdus.
- Tonde12
Ehdotan lääkärissä käyntiä jos kipu on samassa kohdassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225585
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954831Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404784Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682235- 1222136
- 1081827
- 2561587
- 3731328
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591161- 2241160