ihminen..
tunnen olevani
..kaikkeuden edessä
rakkaudessa..
suuria sanoja ei löydy
köyhyys tunkee
sisimpääni
armoa ei anna
kuljen paljain jaloin.
Pienen pieni
onija
3
<50
Vastaukset
- yön kukkuja
Hieno runo, taidat olla vaatimaton. Ei niitä suuria sanoja aina tarvita, pienetkin riittävät joskus hyvin.
- onija
olen yksinäinen
vaatimattomuus vahvuuteni
ei varaa leveillä
yksinänsä
suuria sanoja..
en löydä
..sanasi antoi voimaa..
rikkauttta suurta
ilman rahaa
se on suurinta..
kiitän yöni kukkuja.. Hienoa että sait voimaa sanoista. Omat sanasikin antavat voimaa. Rakkaus on rikkautta eikä rikkaus tuo rakkautta.;) Tämä on mielestäni yksi kauneimmista rakkauslauluista. Se alkoi soida päässä luettuani runosi.
http://www.youtube.com/watch?v=68pAVSM4XPM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402