Tuommoinen vaihtuu mun koneeseen automaattisesti kotusivuksi, vaikka olen ties kuinka monta kertaa yrittänyt pitää kotisivuna ihan muuta sivua. Onko koneessani joku virus joka tuon aiheuttaa? Koneessa on F-secure jonka olen ajanut parikertaa, mutta ei se ainakaan herjaa mistään. Konessa pyörii win 7 .
Se on ihan tavallinen hakuohjelman etusivu vähän samanlainen kuin esim Googlen etusivu. Klikatkoon itse kukin auki jos tykkää tuon omalla vastuullaan, jos sieltä jotaon tarttuu:
http://search.babylon.com/?babsrc=HP_Prot
Babylon-hakusivu pakkoasentaa itseään koko ajan
PenaL2
1
258
Vastaukset
- tralalaa...
En tiedä miten 7ssa menee polut, kun itsellä XP.
Onko Babylon-kuvaketta alhaalla Tehtäväpalkissa?
Klikkaa sitä hiiren oikealla->Sulje.
Sitten Ohjauspaneliin kohtaan missä on Lisää/poista ohjelmia ( polku sinne on eri tavalla kuin mulla ).
Klikkaa Babylon-riviä->Poista jne.
Mitä selainta käytät? Voi ehkä joutua Lisäosista/Add-ons poistamaan myös.
Babylon ei ole virus. On tullut jonkin ladatun ohjelman kylkiäisenä.
Kaikissa ohjelmissa, joissa tyrkytetään jotain Toolbaria, tulee kauniisti kieltäytyä poistamalla ruksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358