Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D
Vesitiivis Cam
9
152
Vastaukset
- Taneli Tii
"Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D "
Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo
(kallis)
tai
Valmiiksi vesitiiviiksi rakennettu pokkari
(kohtuuhintainen) - DJ gingerr
Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)
- Jermu Lotjo
"Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)"
Se riippuuihan rungosta.
Ja siitä, että minkä hintainen tälle rungolle tehty "sukelluslaatikko" sit maksaakaan.
Kalleimmat maksavat varmaankin tuhansia euroja.
Mutta halvemmallakin pääsee.
- jkljiwkg
Ennenmuinoin oli hanskalla varustettuja sukelluspusseja "Ewamarine", jotka oli halpoja ja kestivät snorkkelisyvyyden. Maahantuoja oli silloin muistaakseni Eiri.
http://www.ewa-marine.com/ - DJ gingerr
Löytyykö Canon EOS 600 tai 550 kameraan vedenkestävää pussia/koteloa rungolle??
- Kotelo Ville
Käy tuo Cyberin tarjonta läpi.
- Kokemu on pokkarista
Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?
- Jesse Joulu
"Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?"
artisti maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381