Vesitiivis Cam

DJ gingerr

Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D

9

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taneli Tii

      "Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D "

      Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo
      (kallis)


      tai

      Valmiiksi vesitiiviiksi rakennettu pokkari
      (kohtuuhintainen)

    • DJ gingerr

      Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)

      • Kotelo Ville

      • Jermu Lotjo

        "Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)"

        Se riippuuihan rungosta.
        Ja siitä, että minkä hintainen tälle rungolle tehty "sukelluslaatikko" sit maksaakaan.

        Kalleimmat maksavat varmaankin tuhansia euroja.
        Mutta halvemmallakin pääsee.


    • jkljiwkg

      Ennenmuinoin oli hanskalla varustettuja sukelluspusseja "Ewamarine", jotka oli halpoja ja kestivät snorkkelisyvyyden. Maahantuoja oli silloin muistaakseni Eiri.

      http://www.ewa-marine.com/

    • DJ gingerr

      Löytyykö Canon EOS 600 tai 550 kameraan vedenkestävää pussia/koteloa rungolle??

      • Kotelo Ville

        Käy tuo Cyberin tarjonta läpi.


      • Kokemu on pokkarista

        Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?


    • Jesse Joulu

      "Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?"

      artisti maksaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe