http://emilia-itsallaboutava.blogspot.com/2011/12/saanko-esitella-maha.html
käykääs ennen vauvatouhuja kattomassa mitä se raskaus oikeesti tekee teiän kropalle
Teille, teinit vauvakuumeessa
9
494
Vastaukset
- jepjepoooooooooooooo
Niin mitäs tuossa? EI maha tietenkään heti pois lähde kun vauva ulos tulee, mitä raskausarpiin tulee,niin nekin haalenee.
- YksiNuoriÄiti
kyllähän ulkonäkö määrittää kaiken ! Tottakai elämä menee pilalle parista raskausarvesta......
- MinäVaanTäällä
Raskaus oikeasti tekee kropalle? Siis ihan oikeasti?
Vai pitäisikö sanoa että SAATTAA tehdä kropalle? Hei, joillakin käy noin. Joillakin taas ei. ymsymsymsymsyms.
Olemme kaikki erilaisia. Joidenkin maha ei katoa vaikka tekisi mitä. Joillakin taas suurinpiirtein synnäriltä lähtiessä maha on litteä. Eli, ymmärtänet pointtini? :) - sfbsdb
mitä väliä sillä ulkonäöllä on? vatsaa saa myöhemmin kiinteytettyä. mitä raskausarpiin tuleen niin tosiaan ne haalenee. mutta kaiken "itsensä pilaamisen" taustalla kuitenkin on ihania, pieniä ja rakkaista lapsukaisia :) kuvioissa mukana kuitenkin rakastava mies joka ei jätä muutaman arven tai löysän mahan takia :)
- teinimama
Toki se raskaus vartaloa muuttaa mutta onhan se kaiken sen arvoista =)
Itsellä maha jo lähes entisellään (raskauskiloja tuli 24) ja raskausarpia kyllä on mutta nekin haalentuneet. Ja minua ne eivät haittaa, muistuttavat vain raskausajasta =)
äiti 17w ja 3kk tytär - mmmmmmmmmmmn
ja sitten on niitä joista ei koskaan uskoisi että ovat äitejä :)
Minua huvittaa tässä se, että aloittaja yrittää vedota teini-ikäisiä olemaan hankkimatta lapsia ulkonäköasioilla. Näkee hyvin miten pinnallisessa yhteiskunnassa eletään, kun ulkonäön pitäisi olla tärkeämpää kuin oma lapsi/ omien itselle tärkeiden asioiden toteuttaminen. Tällä siis viittaan haaveeseen omasta lapsesta.
Ja raskausarpiakin voi tulla muutenkin, eikä tuo minunkaan mahani esimerkiksi kovin kaunis ole, vaikka en ole raskaana ollutkaan.- ÄITYLIIIIH
Aika pieni hinta siitä,että saa itselleen pienen nyytin josta pitää huolta ja rakastaa! Ja nähdä kuinka lapsi kasvaa ja kehittyy..oppii uutta...ja blogin nainen ei ollut käynyt salilla synnytyksen jälkeen.Eikä maha näyttänyt edes kammottavalta.Ajalla sekin paranee..ei täysin,mutta kuitenkin.Riippuu ihmisestä!
- viaras
Pakko nyt laittaa kun selasin tuota ylemmäs... Siellä oli uudempia kuvia miten vartalo oli muuttunut tuosta
http://emilia-itsallaboutava.blogspot.com/2012/04/laihdutustuloksia-ja-lisaa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433