http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/85270-puhelimeen-voi-vastata-michael-jackson
Puhelimeen voi vastata Michael Jackson!
10
176
Vastaukset
- iPOP
Vau,
Itellä on sama harrastus,mutten käy leikkauksissa.
Kaukaa se näytti kyllä Michaelilta.... - iPAD_
Missä leIkkauksissa? Toihan just tossa sanoo ettei oo käyny missään vaikka haluais:
"Haviakin on käynyt esteettisen kirurgian konsultaatiossa.
– Tekisin vaikka mitä, kertoo Havia, jonka tavoite on muuttua yhä enemmän MJ:n näköiseksi.
– Sellaista nenää kuin Michaelilla oli, ei saa kuin leikkaamalla. Mutta ei ole rahaa, mies sanoo. Ja hymyilee." - Eihän se
kiellä käyneensä leikkauksessa, eikä tuollaista leukaakaan kenelläkään normaalisti ole. Nenäleikkaukseen vaan ei ole varaa.
- iPOP
Siis sori mä meinasin että MINÄ EN OO KÄYNNYT leikkauksissa,mutta harrastan maskeelausta ja MJ on yksi minun lempimaskeeraus kohde.
Jos satut olemaan hyvä maskeeraaja niin saat kivan MJ leuvan ja nonan.....sori.... - Meikkileikki
Joo meikkaamalla saa vaikka minkälaisen kasvojen muodon ;) Mutta onko Suomessa siis montakin eri jacksonia?
- iPOP
Niinkun miten eri Jacksonia?
Ai niinkun että pukeutuu ja maskeeraa ja kunteloo MJn musaako?
No ite tykkään pukeutuu ja maskeerata itteni (kotona) Michael Jacksoniksi ja moonwalkkaan ja tanssin. - iPAD_
iPOP, kukaan ei kysynytkään käytkö SINÄ leikkauksissa, viittasin vaan siihen, kun vihjasit että toi Jacksoni ois käynyt vaikkei näin olekaan. Oletko oikeasti niin säälittävän huomionkipeä että jos nyt jostain toisesta tehty tuollainen haastattelu, niin sinun pitää tulla tänne pätemään ja kertomaan mitä sinulle on tai ei ole tehty ja mitä sinä teet kotona jne? Ja syyttämään aiheettomasti että toi lehtijutun Jacksoni olisi leikellyt naamaansa, eihän hän muuten voi olla noin hyvä, eihän? Ja sinä varmaan sitten näytät läheltäkin Jacksonilta... Hah :D
- Vaikniin
selvä
- Tabså
Hienoa, että Suomestakin löytyy näitä MJ-lookalikeita.
- iPOP
Niin,en oo vaan koskaan tavannut tälläst.
Suosittelen ite tätä harrastusta nimimerkki kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900