mulle on annettu lääkkeeksi keuhko-sarkoidoosiin. oireena on rintaan pistää ja jalkojen nivelet on kipeänä.
olen imenyt tuota lääkettä yhden piipullisen ja ei ole auttanut ( ainakaan oireisiin).
miltä kuullostaa? onko oikea lääke, olen syönyt pillereinä aikaisemmin yhden kortisoni kuurin ja se auttoi kaikkiin vaivoihin, siis miksi nyt pitää käyttää piippua jos se ei auta. hoitaja sanoi että mene terveyskeskukseen pyytämään sitä kortisonia, sinulla on tänne aika noin reilun kuukauden kuluttua.
budesonid
budes
1
644
Vastaukset
- kortisooniaaaa
kortisonia ei saa koko ajan ottaa. Olisiko siksi määrätty eri lääke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3632842SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8942- 39821