Sain jotain 20 vuotiaana kahden nylonsukat jostain, missä ne olivat olleet kauan. Toiset mustat sellaista ihanaa naylonia ja pitäkät. Toiset olivat saumasukat, koko oikea, mutta varreltaan liian lyhyet. Koolla tarkoitan kantavahvikkeen ja siitä lähtevän sauman sopivuutta etuvahvikkseisiin. Yhtenä aamuna ennen töihin menoa aloin sovittamaan mustia jalkaani. Kun olin toisen jo laittanu ja toinen kädessä minulta tuli itestään melkoinen paukku ja mällin lensi. Tunne ole hieno, upea ja anutlaatuinen. Koin turvallisuutta ja suurta itsevarmuutta. Myöhemmin tunsin syyllisyyttä ja halusin eroon mieltymyksestä. Olin jo 4 vuotiaan kokeillut naisten nylonsukkia ja silloisia naisten pikkukenkiä. Fantasiamaailmassa nämä olivat siitä asti kun pääsin oikeasti kokeilemaan.
Ennen pitkään sain koottua mahtavan valikoiman. Naiseni piti niitä ja itse salaa. Nakkasin kaikki roskiin ja siinä meni mahtava valikoima. Kuitenkin aloin hommaamaan lisää ja uutta. Sain alan harrastajilta ostettua kohtuu hintaan niitä 60 luvun ihanuuksia. Myöskin tieto kiiri ja minulla on nyt pitkäksi aikaa tarpeita. On nyloneita, stay-up sukkia ja sukkahousuja. Nytkin on sukkaliivit kiiltävien legginsien alla ja mustat aidot nylon sukat. Haaveena olisi löytää homo tai bi nuorimies, kenen kanssa pukeutua yhdessä. Opettaisi laittamaan sukat, että ne kestäisivät pitkään.
Onks nyloneista kyse?
nauhasukat.
2
450
Vastaukset 2
- jupiter sax
great
Mulla sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481042Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17979- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 93551
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260481Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 38422
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 46385
- 5378
- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348