On kortit lähetetty.
Tekstiviestit ja sähköpostin kautta Jouluterveiset.
Ketjukirjeinä muutama joista kyllä aina, kun lähetän niitä eteenpäin niin poistan kaikki uhkaukset ja vaatimukset lähettää niin ja niin monelle ja vielä itsellekin.
No Jouluaatto on ja pitäis saada syödäkin, mutta kun kiertää ja kääntää vatsassa niin en kyllä tänään syöpöttele yhtään mitään.
Lahjat avasin jo aamukahvin aikaan ja kyllä olen ollut kiltti niiden perusteella.
Televisiokin näyttää maksukanavia ilmaiseksi, joten eihän tässä mitään hätää.
Kirja odottaa lukemistaan.
Mutta oikein hyvää Joulun aikaa kaikille.
Niin Jouluisille kun Jouluttomillekin, tutuille ja tuntemattomille palstalaisille.
Rekatuille ja puskille.
Jokaiselle.
No nyt!
5
148
Vastaukset
- rygseck
Oikein Hyvää Joulua myös Sinulle !!
Samoin sinulle ! Oikein hyvää Joulua!
Hyvää Joulua! Rauhallinen aamuhetki.. Ulkona on vielä pimeää ja sytytin kynttilöitä. Eli tänään ei ole mihinkään kiire.
- Hei kun keikuskelen
Kivaa olotilaa sinne toisellekin rannalle. Minkäs kirjan sivuja teikäläinen käänneskelee? Josko saisin vinkin, minkä kirjan seuraavaksi menisin kirjastosta hakemaan. Nyt luen Wilbur Smithin kirjaa.
Oon istuskellut tuola ulkona höyryävän kahvikupposen kera. Satelee hiljakseen vettä, maa musta ja puut tököttää kuolleen näköisinä. Vähäkö ankeen näköstä. Onneksi Linnut pöhöhtää kohta jostakin piilostaan ja tulevat herkuttelemaan lattamillani herkkujen-herkuilla. Pähkinöitä, namskutaraaraa, auringonkukansiemeniä, nams-nams, kauraakin on tällätty, namskis.
Vaan täytyy kyllä sanoskella, että kevättä se meikäläinen oottelee. JIPPII kohta vuosi vaihtuu ja siitä parin viikon kuluttua, alan oikein olan takaa sitä kevättä odottamaan. Pikku inspiraationpoikaset alkaa pikkuhiljaa putkahtelemaan mieleen. Lallalalaa, on lyhyempi matka kevääseen, kuin viime syksyyn.:)
Oottelen mun poikani heräämistä, että pääsis jollakin tavalla alkuun tämän päivän suunnitelmissa. Tuli taas valvottua yöllä myöhempään kuin myöhään ja vähän on silimät ristissä.
Nyt meen taas käväsemään tuola pihalla, josko ne linnut olis nyt tulleet. Ämpärillisestä kahvia on vielä jäljellä puolet. Heräsin vasta tunti sitte. Mut mitä välii..Moi vaan sinnekin rannalle.
Täällä rannalla ja metsässä kävin kuvailemassa "jouluisia kuvia". Sainhan yhteen kuvaan jopa luntakin.
Meri niin kauniina kimmelsi auringossa.
Aivan upea ilma on ollut.
Siellä sitten metsässä oli noita oravia ja kaikenmaailman lintujakin.
Huomenna olis tarkotus tonne toiseen suuntaan lähteä kuvailemaan lisää joulua.
Kirja jota olen selannut on Paulo Coelhon "Alef".
Sen ostin jo syksyllä kun tuli painosta mutta lukeminen on jäänyt kun ei ole ollut Coelho fiilistä.
Ite oottelen tässä vielä kolme viikkoa tota lomaa.
Tasan kolmen viikon päästä pitäis olla Egyptissä, mikäli mitään ihmettä ei satu..
Ja kun sieltä tulee niin varmaan sen keväänkin jaksaa paremmin.
Mie kun en ole kevätihminen, aina vaan ajattelen että jos kuitenkin seuraava kevät menis paremmin. Ja onhan se joskus mennytkin.
Hyvää loppuvuotta sinne rannalle ja kiva kun olet taas kirjoittelemassa täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071