No nyt!

On kortit lähetetty.
Tekstiviestit ja sähköpostin kautta Jouluterveiset.
Ketjukirjeinä muutama joista kyllä aina, kun lähetän niitä eteenpäin niin poistan kaikki uhkaukset ja vaatimukset lähettää niin ja niin monelle ja vielä itsellekin.

No Jouluaatto on ja pitäis saada syödäkin, mutta kun kiertää ja kääntää vatsassa niin en kyllä tänään syöpöttele yhtään mitään.
Lahjat avasin jo aamukahvin aikaan ja kyllä olen ollut kiltti niiden perusteella.
Televisiokin näyttää maksukanavia ilmaiseksi, joten eihän tässä mitään hätää.
Kirja odottaa lukemistaan.

Mutta oikein hyvää Joulun aikaa kaikille.
Niin Jouluisille kun Jouluttomillekin, tutuille ja tuntemattomille palstalaisille.
Rekatuille ja puskille.
Jokaiselle.

5

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rygseck

      Oikein Hyvää Joulua myös Sinulle !!

    • Samoin sinulle ! Oikein hyvää Joulua!

    • Hyvää Joulua! Rauhallinen aamuhetki.. Ulkona on vielä pimeää ja sytytin kynttilöitä. Eli tänään ei ole mihinkään kiire.

    • Hei kun keikuskelen

      Kivaa olotilaa sinne toisellekin rannalle. Minkäs kirjan sivuja teikäläinen käänneskelee? Josko saisin vinkin, minkä kirjan seuraavaksi menisin kirjastosta hakemaan. Nyt luen Wilbur Smithin kirjaa.

      Oon istuskellut tuola ulkona höyryävän kahvikupposen kera. Satelee hiljakseen vettä, maa musta ja puut tököttää kuolleen näköisinä. Vähäkö ankeen näköstä. Onneksi Linnut pöhöhtää kohta jostakin piilostaan ja tulevat herkuttelemaan lattamillani herkkujen-herkuilla. Pähkinöitä, namskutaraaraa, auringonkukansiemeniä, nams-nams, kauraakin on tällätty, namskis.

      Vaan täytyy kyllä sanoskella, että kevättä se meikäläinen oottelee. JIPPII kohta vuosi vaihtuu ja siitä parin viikon kuluttua, alan oikein olan takaa sitä kevättä odottamaan. Pikku inspiraationpoikaset alkaa pikkuhiljaa putkahtelemaan mieleen. Lallalalaa, on lyhyempi matka kevääseen, kuin viime syksyyn.:)

      Oottelen mun poikani heräämistä, että pääsis jollakin tavalla alkuun tämän päivän suunnitelmissa. Tuli taas valvottua yöllä myöhempään kuin myöhään ja vähän on silimät ristissä.

      Nyt meen taas käväsemään tuola pihalla, josko ne linnut olis nyt tulleet. Ämpärillisestä kahvia on vielä jäljellä puolet. Heräsin vasta tunti sitte. Mut mitä välii..

      • Moi vaan sinnekin rannalle.
        Täällä rannalla ja metsässä kävin kuvailemassa "jouluisia kuvia". Sainhan yhteen kuvaan jopa luntakin.
        Meri niin kauniina kimmelsi auringossa.
        Aivan upea ilma on ollut.
        Siellä sitten metsässä oli noita oravia ja kaikenmaailman lintujakin.
        Huomenna olis tarkotus tonne toiseen suuntaan lähteä kuvailemaan lisää joulua.

        Kirja jota olen selannut on Paulo Coelhon "Alef".
        Sen ostin jo syksyllä kun tuli painosta mutta lukeminen on jäänyt kun ei ole ollut Coelho fiilistä.

        Ite oottelen tässä vielä kolme viikkoa tota lomaa.
        Tasan kolmen viikon päästä pitäis olla Egyptissä, mikäli mitään ihmettä ei satu..
        Ja kun sieltä tulee niin varmaan sen keväänkin jaksaa paremmin.
        Mie kun en ole kevätihminen, aina vaan ajattelen että jos kuitenkin seuraava kevät menis paremmin. Ja onhan se joskus mennytkin.

        Hyvää loppuvuotta sinne rannalle ja kiva kun olet taas kirjoittelemassa täällä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe