Asensin Sporen koneelle, mutta peli ei toimi. Kaikkien ohjelmistovaatimusten pitäis täsmätä, mutta peli ei silti toimi. Ensinäkin pelistä ei tullu kuvaketta mihinkään päin konetta, ja kun kokeilen käynnistää pelin siitä levyaseman kuvakkeesta hiireen tulee se latauskuva ehkä viieks sekunniks ja sitten mitään ei tapahdu. Asensin pelin jo uudelleen, olen käynnistelly ja sammutellu, tehny kaikki maholliset päivitykset mitä keksin ja yrittäny kaikkea mitä päähän tulee, mutta mikkään ei tunnu auttavan.
Osaisko joku tietäväisempi antaa mitään hyödyllisiä neuvoja?
Apua Sporen kanssa
m
2
113
Vastaukset
- Nimimerkki on varatt
Mulla oli sama ongelma, ja mun isoveli sano vaane ttä heitä koko peli kuuseen, mutta huomasin sitten erittäin omituisen asian:
Spore käynnistyy todella hitaasti! Eli se menee päälle, vaikka koneen lataushurinaa ei kuulu tai hiiren kuvakke ei pyöri, noin 7 minuutin kuluttua!
Ehkä sulla on samaa ongelmaa :) Kokeile kärsivällisesti odottaa. - MÖ
Pitsa on hyvää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962