muutto meksikooon !

suuretunelmat

Eli oon 14v., menossa kasille ensvuonna.. Oon pitkänaikaa miettiny et muuttaisin meksikoon asumaan viimeistään sitten kun mulla olis tarpeeks ikää, rahaa, ja espanjan kieli hallussa. En oikeen tiiä tosta iästä et minkä ikäsenä sinne voisin sit joskus muuttaa, mut sitä ennen ajattelin käydä siellä vaihto-oppilaana. Haluaisin siis siellä toimia fysioterapeuttina tai hierojana. Mun englanninnumero on 9, mutta saisin sen pienellä panostamisella helposti 10 (tällähetkellä en siis paljoa kokeisiin ole lukenut ja silti olen niistä 9 saanut..). Ensivuonna aloitan espanjankielen opiskelut meksikoon muuttoa varten, ja alan myös itse kerätä rahaa jo nyt, vaikka muuttamiseen kuluu vielä useampi vuosi.
Suurin kysymyshän tässä nyt lähinnä on se, että kannattaako ammatin opiskelut aloittaa jo täällä, vai vasta meksikossa?
Kiitos jo tässä vaiheessa :)

4

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6465653

Ammatti kannattaa opiskella Meksikossa, koska paikallisella tutkinnolla saa paremmin töitä. Voit siis lähteä sinne opiskelemaan heti lukion jälkeen.

• eteläväliamer

Unelmia pitää ihmisellä olla, ja niistä voi tulla suunnitelmia...
      Ota selvää jos siellä on puute joistakin tietyistä ammateista,.
      Tutkintojen vastaavuuksista, kustannuksista, pääsymahdollisuuksista jne.
      Hanki itsellesi käypä ammatti, esim lääkäri;-)
      Ja sitten vain reppu selkään ja menoksi.
      18 vuotias pitänee vähintään olla...

• dfef

englanninkielen taidolla ei sinänsä ole mitään hyötyä meksikossa. Siellä ei gringoa puhuta. saat toki helpommin töitä jos cv:äsi lukee että puhut kyseistä kieltä.

• 3

Huumekartellit rulettaa Meksikossa nykyisin. Vaaleatukkaisella voisi olla kidnappausarvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1645
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1279
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      87
      976
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      201
      936
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      863
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      862
    7. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      68
      862
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      840
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      784
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37