Cybergun Ak47

teme9898

Laitoin tänään proairsoftista tilaukseen kun kuulin paljon kehuja joten sanokaa kokemuksi muovi ja metalli osi sekä ja - kohat. Itse en ole minkäänlaisella ak:lla ikinä ampunut, lähdöt sun muut oli ihan jees :)

14

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska ase

      toi koko ase on lähes pelkkää muovii ja se metalli on iha vitu huonoo halkee helpommi ku muovi

      plussina ehk et ampuu suht hyvi jos saat hyvän kappaleen mut suuri osa o iha paskoi ja hoppi ei toimi kunnol

      • Turhauttavaa... :\

        Kröhöm.... Cyman AK-Sarja on ehkä paras alottelijan valinta koska siinä on niin hyvä hinta-laatu suhde, kestää hyvin ja pitkään (lukuunottamatta maanantaikappaleita), ampu tarkasti jne. Ei mitää valittamista , Iteltäniki jo vuoden takinen AK löytyy, toimii TODELLA hyvin, ei vikoja ilmenny, ei mitään. Tää on niiiiiin moneen miljoonaan kertaa tolkutettu täällä foorumilla, että alkais jo riittää, hakekaa itse täältä "Cybergun AK47" sanoilla nii eiköhän ala jo mielipiteitä löytymään.


    • vitu apina :DDDDD

      Joo ime lekaa vitu hinttari :DDDD cyma paras? joo voi muna :DDD ootko ees kokeillu mitään muuta? :DD

      työnnä se taktine ak vaik peräsuolees :DDDD homo

      • TURHAA! D:

        Hei mietin tässä vaa et paljonkohan sultaki löytyy ikää mittarista? 8v? 9? Ikuinen kysymys... Pidähän nyt piikku suu kiinni ja mene kotiin.


    • .S.T.A.L.K.E.R.

      Jep, Cyman AK-sarja on suorastaan pöyristyttävän huono. Tietty helmiä löytyy tuuban seasta, mutta suurin osa tuotannosta on täysin käyttökelvotonta. En suosittelisi niin uusia kuin vanhojakaan Cyman pyssyjä kenellekään.

      • stalkef

        feikki stalkkeri


    • teme9898

      Niin no ikää löytyy minulta 13vuotta, ja olette melkein ainoat jotka haukkuvat, että sillee :S

      • No just se

        Jaajaa että teme on asioilla... No sehä muuttaaki asiaa


    • lol kakara :D

      Paska se on, hajoo siihe :D

    • Epäilevä

      Eipä taida edellisenkään viestin kirjoittajalla olla kauheasti ikää.

    • hahaha :DDD

      Mut ainaki isompi lerssi ku sulla vitu katkaravunkantaja :DDDD

    • kokenut!12

      luin otsikon, en kommenteja tai kysymystä,: EIEIEIEIEEI ET VARMANA OSTA, kaveri teki sen virheen.

    • ostanut/varmasti

      proairsoftin lähdöt heittää 10m/s ala tai yläkanttiin!

    • AK47 on:(

      ase on iha huono ei se kestä mitää hoppikaa ei toimi MISSÄ KORJATA SE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      176
      1067
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      69
      800
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      755
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe