elikkäs omistan xbox 360 ja mw3 ja haluaisin päästä netiin pelaamaan joten mitä tarvitsen/tarvitsee tehdä että pääsen nettiin pelaamaan..? sen tiedän että modeemin tarvitsen mutta tarvitseeko siihen erillisen nettiyhteyden? kun en löytänyt netistä tarpeellista vastausta niin kysyn nyt teiltä.. :)
miten xbox 360 nettiin?
6
2410
Vastaukset
- Peluri1977
Riippuu millainen modeemi sulla on. Mulla oli sellainen modeemi, että ei tarvinnut kun toisella nettipiuhalla modeemista Xboxiin kiinni. Sitten vaan sieltä xboxin asetuksista automaattinen nettietsintä niin pitäis yhteys löytyä.
Lisäksi sun pitää ostaa live -aikaa erikseen. Sen saa ostamalla jostain pelikaupasta sellaisen koodikortin. Koodikortin koodi laitetaan xboxin valikossa jonnekin sinne. Sit pääsetkin sitten pelaamaan.
Aika monimutkainen prosessi. Joku toinen saa selittää tarkemmin. - ohjetta tuolta
- väsynytuurastaja
Itsellä on nyt tuo verkkosovitin tai vastaanotin mikä nyt onkaa, mutta en kykene pelaamaan siltikään. Olen kokeillut siirtää oman boxini ja vastaanottimeni kaverilleni ja hänen asunnossaan tämä kumminki toimii. sovittimessa palaa vihreä valo kaverilla kun taas kotona siinä palaa punainen. Luulen että ongelma piilee langattoman verkon asetuksissa, mutta osaisiko joku neuvoa mitä minun tulisi tehdä?
- helppoa!
Heittää räxbox seinään ja ostaa ps3
- helppoa!
Heittää räxbox seinään ja ostaa ps3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693