Eli oon 14v poika. 173cm, 62kg. Ruskeet, keskipitkät hiukset. Suhteellisen puhdas iho. Siniset silmät. "Semi" hyvä kroppa. Reenaan lihaksia 2-3 kertaa viikossa. Pelaan säbää. True lätkäfani. Lasit on (ja tää onki yks suuri kysymys: haittaako tyttöjä jos on lasit? Välillä tuntuu ettei tyttöjä vois vähempää kiinnostaa jos ne on...). Semmoset hengettömät. Juon sillontällön. Poltan tosi harvoin. En oo koskaan "tosissaan" seurustellu. Eli onko (siis näiden tietojen perusteella) mitään mahollisuuksia saaha kummiski semmone hyvän näköne ja mukava (ei kummiskaa mikään tylsä hikari joka vaan molottaa tunnilla ihan mielissään) tyttö??? JA JONNET vittuun TÄSTÄ!
Tykkääkö tytöt?
19
401
Vastaukset
Ja tähänhän on vielä ehdottomasti lisättävä mukaan peniksen mitat! Onneksi olkoon, tekstisi on ulkonäkökuvailultaan varsin järkeenkäypää.
Muista sitten siinä sivussa mainita luonteestasi, koska jalo luonne uppoaa naisiin tutkitusti ja todistetusti.
- tyttö14w
no kyllä mulle aineskin kelpais (: ja mun mielestä silmälasit ei haittaa mitään. vaikutat tosi mukavalle, joten uskon että löydät jonku kivan ja nätin tytön vielä joskus :)
- tyttö14w
ja jos haluut, nii laita meses tähä nii voitais tutustuu?
- tyttö 13
;)
- somebody6
wazzup tyttö 13
-sb6
- vastattu
Olet alipainoinen ravintotasapainosi ei ole kunnossa muuten tykkäisin.
- ...
...
- 4+1
Muuten kävis, mut polttaminen&juominen on heti turn off
- hkjhkf
Niinpä. Muuten hyvä!
- Paris
Siniset silmät
- Tyttö 15 vee
Ei silmälasit haittaa yhtään mitään. Ne tekee vaan seksikkäämmäks mun mielestä!
- Randomityttö 14v
Samaa mieltä. :----------)
- ououoouou
juominen ja polttaminen miinusta! lasit ei haittaa :)
- 1337
lähetään vaikka siitä uskomuksesta liikkeelle että jokainen löytää itselleen elämän kumppanin joskus/jossain vaiheessa elämää. joten älä huoli kyllä se mielitietty vielä löytyy.16 v.poika pohjois-savosta
- 16v.tyttöpohjsavo
Ei lasit haittaa mitään, muutenkin vaikutat ihan tavalliselta kaverilta, kyllä vielä jonkun löydät.
- semi
semi
- trol
jääjää
- Viivi€€€€
En mä digaa simälaseist ne on nii oksettavia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844