Köyhät???? Opetelkaa tavoille
Vastaukset 4
- Insinyöri Uolevi
paperi-raparperi-perperi Lumberi ; naama kii !
- sddsffdsfsdfsd
No kerropas millanen auto sulla on?
- katteleppa peiliin
No kukapa ois?Jos kolmetonnia käteen saa kuussa satasen päivä,ei sille kateellinen olla voi!Tietysti missä elämän haluaa viettää satasella päivä niin sitten ehkä?Jokaisella on juttunsa,mutta eipä niistä ehkä kannata muualla heittää kuin täällä!
- -Lainattu-
Paperimiehelle, tai -naiselle.
Miettikääpä päissänne mitä lauotte.
On Upm, Kaukas, Myllykoski, Mreal ym, ym...
Jo 80-luvulla alkoi vienti, nimenomaan paperi- ja metsäteollisuuden vienti ja osaaminen ulkomaille, nimenomaan halvan työvoiman maihin. Teknologian muodossa.
Ja mikä on siitä seuraus?
-Vienti joka kannatti, hiipui ja hiipuu edelleen. Valitettavasti.
Suomi ELI metsästä.
Tehtaat lopettavat kannattomattomina ja Volvot ja hienot talot ovat pian myynnissä, pilkkahintaan. -Kylät, myös Imatra, senkin kyläksi metsäteollisuuden ympärille rakentuneena myös käsitän. On eletty vain ja ainoastaan tässä ja nyt.
En ole tosiaan kateellinen paperimiehille, asemasta riippumatta. -Päinvastoin säälin. Oletpa sitten hiekanlakaisija tai huippuinsinööri. -On teillä raukoilla kylmät ajat edessä.
Toivottavasti olen väärässä, mutta pahalta näyttää.
Itsepä olette soppanne keittäneet.
-----------------
Kts. toinen paperimiehen ketju, en voi kuin sääliä, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522