Olen hakemassa ensimmäistä kertaa asumistukea ja kysyisin nyt täältä etukäteen, jos joku osaisi sanoa eli kelpaako viime maaliskuussa saatu talonkirjaote (josta näkyvät kaikki tarvittavat tiedot) vai pitääkö minun hakea uusi? Kiitoksia, jos joku tietää.
Talonkirjaotteesta?
5
275
Vastaukset
- Tuore..
Kannatta laittaa mahdollisimman tuore, josta näkyy taloon tehdyt perusparannusremontit. Vaikuttaa asumistuen määrään korottavasti, jos siis tehty.
Jos niitä ei ole tehty, niin talonkirjaotetta ei edes tarvita.- ok ok
Kyllä minulta vaadittiin talokirjaote, kun hain ensimmäisen kerran tukea tähän asuntoon. Minun ymmärtääkseni ko. ote kelpaa, jos siinä olevat tiedot ovat oikein.
- dfdfdsfdsf
talonkirjanote vaaditaan aina.
ja sen täytyy olla korkeintaan 6 kk vanha. - eläkeellä
minulle myönnettiin eläkeläisen asumistukea viime kesänä enkä liittänyt hakemukseen talonkirjaotetta eikä sitä minulta jälkikäteen vaadittu.
- ZzZzZz
Eläkkeensaajan asumistukeen ei tarvita talonkirjaotetta. Vaikuttaa ainoastaan yleiseen asumistukeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481