Passat ALT 2.0 bensakoneessa on aika pirun kova kulutus. Mahd kevyttä maantieajoa ja vie 9litraa. Bensaa saa lisää mut suurempi ongelma onkin laiskan tuntuinen kone. Kaasupoljin on ikäänkuin tunnoton. Tosi helposti sammahtaa liikennevaloista lähtiessä. Onko ideoita missä vika?
Passat kova kulutus
7
856
Vastaukset
- iogi
Sama vika oli jo 1.8 vaparissa vm2000. Bensaa paloi pirusti ja nyrjähti helposti risteykseen.
- jahnu..
1.8 kulutusta en väittäisi kovaksi.Olen ajanut tasakaasulla 5.8 litran keskikulutukseen 120 km.Keskinopeus 81km/t.7 litran keskikulutukseen saa ajaa melkein miten vain.Auto on vm 2000 ja ajettu vähän yli 120000 km.
- ike
Olen ajanut ko. moottorilla (Passat) v. 2003 alkaen. Kulutuslukemat ovat pysyneet koko aikana n.8.5L (ajotietokoneen mukaan) sekalaisessa työmatka-ajossa pääkaupunkiseudulla (sis. n.50% moottoritieajoa). Kesälomamatkoilla maantiellä kulutus on yleensä n. 7,5L, kevyessä ajossa jopa alle 7L. Tuo 9L kulutus kevyessä maantieajossa ei oikein vastaa kokemuksiani, tosin moottoriteillä yli 120km/h vauhdissa kulutus sitten nousee reippaammin.
- lumekulutusta
Tyypillinen volkkari, missä todelliset kulutuslukemat ovat kaukana ilmoitetuista.
Moottorilehti ajeli 1.2 tsi Tourania, minkä yhdistetty kulutus piti olla 5,8 , mutta todellinen kulutus oli siellä 7-8 litraa . - tein niin
Putsaa ilmamassamittari.
- ....
Tee se itse: Ilmamassamittarin puhdistus:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistus - ongelma-anturit
.... kirjoitti:
Tee se itse: Ilmamassamittarin puhdistus:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistusEikö sellaiset kuuluisi huollon puhdistaa, jos ne kerran ovat auton ongelmakohtia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2427473IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2354430- 1711795
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)731664- 701164
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61067Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128966Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207941- 103904