Mulla on ollut kohta jo 2 viikkoa kummallista sahaavaa lämpöilyä (37,0-37,4) ja yskää. Kävin lääkärissä ja epäiltiin mykoplasmaa johon sain mykoplasman häätöön tarkoitettua antibioottia. Neljäs päivä kuuria nyt menossa eikä merkkejäkään paranemisesta näy. Pahin limaisuus on poissa, mutta lämpöily ja yskä ovat jääneet päälle.. Olo on vetämätön.
Mykoplasma vai mikä ihme?
4
696
Vastaukset
- taitaa olla sama mul
Paraneminen kestää lääkittynäkin 3-8 vkoa.
okei no mut voitko kertoo kaikki sun oireet ku must tuntuu et mul ois sellanen ku nyt on jo viides viikko mul ku mul on nää oireet : yskää , nuha , tukkosuutta , kurkku tosi kipee , keuhkoihi ja rinta kehää sattuu , korviin sattuu , ehkä on kuumetta katon sen tänää tai huomenna , ja huono olo , ja oon käyny monta kertaa lääkäris eikä ne tee mitään paitsi sitte jos tulee kuumetta , ja silmät tosi kipeet. t:mia.flunssa7
Mykolasman oireet ovat niin moninaiset, että kannattaa vaatia verikoe, josta katsotaan mykoplasman vasta-aineet. Jo ne ovat koholla, sitten saat antibiootti kuurin mykoplasman hoitoon. Kyseessä voi olla sitkeä vaiva, joten malttia sen hoitoon.
Minulla on menossa antibioottikuuri (Zithromix) mykoon. Kuntoilu sei kuukaudeksi. Minulla oli ilkeä yskä, joka tuli ja meni. Kuumetta ja väsymystä ei ollut ehkä sen vuoksi, että vaadin nopeasti mykotestin.
- "mykoilija"
Samat oireet ja nuo silmätkin tosi kipeet kuten mialla.
Huomasin aika pian ettei ole normaali flunssa kun särkylääkkeetkään ei tehonneet.
Kun alkoi tulla ihottumaa jalkoihin ja käsiin (sellaisina kasoina) muistin tämän mykoplasman ja lääkärisivuilta löysinkin oirelistan joka täsmäsi tarkalleen.
Tosi inhottavaa kun ruumiinlämpö heittelee alle 36 ja 37,8 välillä.
En taida vielä mennä lekuriin jos ei pahene. Ollu jo viikon ja tietenkään en voi olla täysin varma onko tämä mykoa ilman kokeita.
http://www.oireet.fi/mykoplasma.html?gclid=CPvUn6fXta0CFWwumAod1gl15Q
Jos on mykoa niin toivottavasti ei toistu vähään aikaan.
Parantumisia kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747