Aivan huippua!!! Ostin Satu Seppäsen levyn "Kiiltokuva". Todella hyviä kipaileita ja ääni on mitä mahtavin!!! "Rannalle jään ja annan tuulen tulla kasvoilleni.."
Ihana Satu
10
395
Vastaukset
- Inkeri
Kuka hitto on Satu Seppänen? En ole koskaan kuullutkaan.
- Sinna
Satu on tuolta pohjoisesta. Ja paljon on kuulunut levyä radiostakin. Huomasin, että monta viikkoa on takana Tätä Suomi Tanssii listoillakin! Tosi hyvä laulaja, päihittää kyllä monen tämän päivän kuumankin nimen. Ostin itsekkin muuten Sadun levyn ja hyvä on! :)
- Inkeri
Keikkaa ei vaan näytä tällä henkilöllä olevan ollenkaan! Outoa jos on niin pirun hyvä...Eikö?
Tätä Suomi tanssii listalla näyttää olevan jos jonkinlaista.... Milläköhän perustein? - Paula
Inkeri kirjoitti:
Keikkaa ei vaan näytä tällä henkilöllä olevan ollenkaan! Outoa jos on niin pirun hyvä...Eikö?
Tätä Suomi tanssii listalla näyttää olevan jos jonkinlaista.... Milläköhän perustein?Olen kuullut että Satu tekee leipätyökseen ihan muita hommia. Joten eihän se mikään ihme ole jos keikoilla ei kerkeä käydä. Sadulla ei kuulemma ole tällä hetkellä vakituista bändiä mikä varmasti vaikuttaa keikkailuun. Tuskin on kauhean hauskaa lähteä aina eri bändin kanssa keikalle, luulisin. Toivottavsti Satu saa pian bändin kasaan ja pääsee tien päälle jälleen. Ja hyvä Satu todellakin on, olen käynyt Sadun keikoilla ja levynkin olen ostanut. Että ei tässä Inkeri mitään outoa ole, Satu on hyvä, siitä ei pääse mihinkään. Tätä Suomi Tanssii listat koostuvat radio-asemilla eniten soitetuista levyistä, että ei siinäkään mitään outoa ole. Toimittajat itse ilmoittelevat discopressille soitetuista levyistä ja näistä ilmoituksista listat kootaan. Että tässäpä sinulle, Inkeri, valaisua asiasta.
- Inkeri
Paula kirjoitti:
Olen kuullut että Satu tekee leipätyökseen ihan muita hommia. Joten eihän se mikään ihme ole jos keikoilla ei kerkeä käydä. Sadulla ei kuulemma ole tällä hetkellä vakituista bändiä mikä varmasti vaikuttaa keikkailuun. Tuskin on kauhean hauskaa lähteä aina eri bändin kanssa keikalle, luulisin. Toivottavsti Satu saa pian bändin kasaan ja pääsee tien päälle jälleen. Ja hyvä Satu todellakin on, olen käynyt Sadun keikoilla ja levynkin olen ostanut. Että ei tässä Inkeri mitään outoa ole, Satu on hyvä, siitä ei pääse mihinkään. Tätä Suomi Tanssii listat koostuvat radio-asemilla eniten soitetuista levyistä, että ei siinäkään mitään outoa ole. Toimittajat itse ilmoittelevat discopressille soitetuista levyistä ja näistä ilmoituksista listat kootaan. Että tässäpä sinulle, Inkeri, valaisua asiasta.
Iskelmäradio ei taida kuulua tähän piiriin? Aika outoa, koska iskelmä taitaa olla kuitenkin kuunnelluin "humppakanava"
Seuraan iskelmämusiikkia aika tiivisti, mutta tästä Sadusta en ole koskaan kuullut. Kuka mahtaa olla levyn tuottaja?
No ihan sama... ihan hyvä että joku on löytänyt tämän Sadun. Ei ole pärjännyt laulukilpailuissakaan... - Arto
Inkeri kirjoitti:
Iskelmäradio ei taida kuulua tähän piiriin? Aika outoa, koska iskelmä taitaa olla kuitenkin kuunnelluin "humppakanava"
Seuraan iskelmämusiikkia aika tiivisti, mutta tästä Sadusta en ole koskaan kuullut. Kuka mahtaa olla levyn tuottaja?
No ihan sama... ihan hyvä että joku on löytänyt tämän Sadun. Ei ole pärjännyt laulukilpailuissakaan...Pisti siis silmään tämä keskustelu täällä. Tiedän itsekkin Sadun ja hyvä on kyllä laulamaan. Iskelmäradioahan pääasiassa soittelee näitä ihan kuuluisampia artisteja. Mutta ainakin meilläpäin Satua kuulee aika paljon. Tietääkseni Satu on joitakin vuosia sitten ottanut osaa tangomarkkinoihin, päästen semifinaaleihin asti ja Lavatähti kilpailuissa hän on ollut myös ja muistaakseni sijoittunut niissä kahdenkymmenen parhaan joukkoon. Nänä laulukilpailut ovat vain niin kauheita massatapahtumia joissa sadoista laulajista pitäisi paras valita, että varmasti moni hyvä laulaja ei pääse niissä esille. Mutta joka tapauksessa Satu on hyvä!
- Heino
Arto kirjoitti:
Pisti siis silmään tämä keskustelu täällä. Tiedän itsekkin Sadun ja hyvä on kyllä laulamaan. Iskelmäradioahan pääasiassa soittelee näitä ihan kuuluisampia artisteja. Mutta ainakin meilläpäin Satua kuulee aika paljon. Tietääkseni Satu on joitakin vuosia sitten ottanut osaa tangomarkkinoihin, päästen semifinaaleihin asti ja Lavatähti kilpailuissa hän on ollut myös ja muistaakseni sijoittunut niissä kahdenkymmenen parhaan joukkoon. Nänä laulukilpailut ovat vain niin kauheita massatapahtumia joissa sadoista laulajista pitäisi paras valita, että varmasti moni hyvä laulaja ei pääse niissä esille. Mutta joka tapauksessa Satu on hyvä!
Tuottaja on Vee-musiikki, eli Juntusen Veikon poppoo. Veikko Juntunenhan on mies esimerkiksi Jamppa Tuomisen takana.
- uusifani
Moikka. Ilmestyikö koskaan toista levyä? Ilmeisesti ei? Haluaisin kuulla Satusta enemmän. Olisi ollut ainesta keikkatähdeksikin sillä äänellä. Toivottavasti hän keikkailee vielä, edes pienimuotoisesti.
- Anonyymi
Pooki toisinaan soittaa Satua. Ihana laulajatar.
- Anonyymi
Kuka osaa kertoa enemmän tästä laulajasta, kun infoa on vaikea löytää? Kiiltokuva cd:llä on esim. kappale Yön syliin. Onko teille muille tuttu levy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808