Mökill siivoojana..

pohjoisen-unelma

Olin viime kesänä mökillä ottamassa aurinkoa laiturilla,kun tunsin varjon päälläni.
Se oli mies naapurista,ja antoi pullon kuohuviiniä ja kysyi saisiko vaivata..
sanoin että tottakai,koska olimme tutstuneet jo edellisenä kesänä,tiesin että rouva oli liinkuntarajoitteinen ja he tarvitsivat apua aikaajoin,mutta yleensä se oli joku kaupungin työntekijä..
Nousin istumaan laiturilla,ja näin miten miehen katse siirtyi jalkoväliini,koska bikinit olivat melko pienet..
Samaan aikaan naapurin Collie juoksi laiturille ja istui haarojen väliin ja alkoi nuolla kasvojani..-voisitko tulla auttamaan siivouksessa,ihan vain lattioiden pesussa,kun huomenna oli tulossa vieraita ja muita ei saanut apuun..samaan aikaan tunsin kostean kielen melkein bikinien sisäpuolella,koira oli alkanut nuolla minua bikinien päältä ja yritti hampailla siirtää bikineitä,yirttäen päästä selvästi nuolemaan ihan kunnolla..-se on vähän tollanen,jos on hyviä tuoksuja,mutta anteeksi..hän veti oiran pois,nousin nopeasti ja lupasin tulla auttamaan..
he menivät edellä ja itse menin laittamaan hameen päälle,kun kylään olin kuitenkin menossa..
Ovi oli auki kun menin ja Pekka oli sohvalla koiran kanssa,ja huikkasi että kiva kun pääsit ja tarjosi lasia..siivousapua..maistoin..olipa vahva paukku,kossua ja kolaa..
Sain vadin jossa oli pesuvesi,ja kysyin että mistä aloitan..mielellään keittiöstä,koska rouva tarvitsi keittiötä,kun tulee..
otin mopin ja aloin pestä lattiaa,ja Pekka kehotti pesemään kulmat ihan perinteisesti harjalla..hän ojensi minulle harjan..menin kontilleen lattialle ja aloin hangata likaa..huomasin että helmani oli varmaan noussut melko ylös,koska kuulin Pekan hengityksen kiihtyvän..älä lopeta hän sanoi,ja alkoi kävellä lähemmäksi,hänellä oli koira remmissä..ja päästi sen niin lähelle että tunsin sen kylmän kuonon...haittaako jos Jokke on tässä,se tarvitsee välillä virikkeitä..ei haittaa huomasin sanovani...koira tuli lähemmäksi,ja tunsin kuinka pikkuhousut siirrettiin sivuun...sä olet ihanan märkä,saanko mäkin koittaa....siinä olin kontillani lattialla koiran nuollessa vuoroin pilluani joka oli litimärkä,vuoroin persettäni,ja samaan aikaan tunsin sormet sisälläni...-saat vaihdossa huollon itsekin,jos kelpaa,ja meiltä molemmilta..
Pekka siirtyi sivulle ja siirsi koiran aivan lähelle,ja se vuoroin näykki,vuoroin nuoli ja huomasin että olin aivan äärimmilleen kiihottunut..-saat valita mitä haluat..nyt on kuitenkin mun vuoro,Pekka sanoi ja alkoi suutelemaan peppua takaapäin...hiljalleen hän hivuttautui alleni ja alkoi suudella pilluani,joka lähestulkoon valui kiimanesteitä,tykytti ja oli turvonnut..-ihanaa,sä olet aivan märkä..ja samassa pekka veti mut päälleen ja tunkeutui aivan pohjaan asti...nouse ylemmäs hän sanoi ja nosti minua ylemmäs päällään..ja taas koira tuli nuolemaan jalkoväliäni ja nyt se oli helppoa koska olin jalat levällään pekan päällä...
-näyttää hyvältä,mutta miltä tuntuu?.....hyvältä vastasin,ja pekka käänsi minut polvilleen ja pani takaapäin valtavalla voimalla ja laukesin niin etten ole varmaan ikinä lauennut..pekka oli lauennut myös ja käänsi minut selälleen lattialle..
-vielä vähän koirallekin,tänne hän sanoi,ja laittoi koiran pään pillun eteen ja se alkoi nuolla ahnaasti mälliä jota valui sykkivästä pillusta..sen kieli meni kokoajan syvämmälle ja syvemmälle..ja tunsn miten aloin saamaan uutta orgasmia..
-ei kerralla kaikkea totesi pekka hymyillen,rouva tulee pian kaupasta,niin otetaan ensi kerralla lisää...
nousin lattialta,ja mietin mitä äsken tapahtui,ja totesin että ihan outoja asioita...mutta haluan lisää....

4

7734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiruudesta

      Kerro sitten siitä, miten sait koiraltakin

    • Please

      Missä jatko?

    • ahopakara

      eläimiinsekaantuja...

    • Please!

      Jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe