kyssäri

KultaHammasKeiju

Onx yhtään sedan Audii joka kulkee vähint. 260 km/h? Jos ei, ostan Maseratin. Niinpä... perheen täytyy mahtuu kyytiin.

22

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Onhan noita...

• heas

joo sun jutuista päätellen tuloluokkasi on alhaisimman kymmenyksen tasolla, joten osta Skoda Octavia Tdi vuodelta 99 ja osta siihen Super-chip teho-tajuton-boksi jolla saat niin kovasti kiertävän dieselkoneen että ainakin voit luulla sen kulkevan 300km/h... ja tilaa ihmeessä jostain tuning-helveetistä nopeusmittari joka ulottuu 360km/h asti

• tohotori kimmel

• Van Damme

• Pilottiman

• poikapoloinen uneksi

Onhan niitä, jopa farkkujakin. Kunhan tilaa ilman rajoitinta.

• Cognoscenti

Moi! Kai Audit saa ilman rajoitinta. Maserati mun mielestä huipuissa (n. 280) vähän epävakaa. Mieluummin Bentley jos finanssit ollut lukratiivisia. Audeista ei mulla kokemuksia.

PS: Jos ostat Bentleyn saat siihen aikas stylen kronometrin. Jos sulla on jo oma tourbillon, asia tietysti epäkurantti.

• Aficionado

Jep, brittipuolelle minäkin kallistuisin. Ohjaamon määritelmä "sumptuous, yet subdued", vaikka tavallaan oksymoron onkin, kuvaa näitä autoja hyvin.

Mutta miksi autolla pitäisi päästä kovempaa kuin 250 km/h?

• KronoPena

Ei kait autoa tarvii ostaa kellon perusteella. Tourbillon löytyy kaikilta arvokellojen valmistajilta. Saa toki valmistautua omakotitalon arvoiseen hintalappuun mutta rahahan tässä ei oo ongelma.

Bentley tietysti hieno auto, ei siinä mitään.

• Entiiiä
        Aficionado kirjoitti:

Jep, brittipuolelle minäkin kallistuisin. Ohjaamon määritelmä "sumptuous, yet subdued", vaikka tavallaan oksymoron onkin, kuvaa näitä autoja hyvin.

Mutta miksi autolla pitäisi päästä kovempaa kuin 250 km/h?

Mikä on oksymoron, sama kun "morone"?

• perin keisarin
      • märkiä unia vaan

Voi näitä pikkupoikia.

• ergergereger

Köyhät ajaa autolla. Sitäpaitsi et kai sinä niin köyhä ole että itse ajat?

• ÄijäMies

Maybach 62 S. Ketterämpi kuin isompi malli. Huiput yli 300. Suosittelen, perhekin mahtuu kyytiin.

Jos vintagea niin Mercedes 600 Pullman, tosin huiput vain noin 240-240.

• Maybachin teko

loppuu ja uusi versio perustuu S-sarjaan muistuttaen jossakin määrin vanhaa 600:sta. Alustavia kuvia on jo näkyvissä ainakin Saksan autolehdissä.

• märimmmät unet
        Maybachin teko kirjoitti:

loppuu ja uusi versio perustuu S-sarjaan muistuttaen jossakin määrin vanhaa 600:sta. Alustavia kuvia on jo näkyvissä ainakin Saksan autolehdissä.

Hyvin on teinit lehtiä lukeneet, ne suuret autotietäjät ja kokeneet 15vuotiaat nörtit.

• Lukija
        märimmmät unet kirjoitti:

Hyvin on teinit lehtiä lukeneet, ne suuret autotietäjät ja kokeneet 15vuotiaat nörtit.

Mutta eikö toimitetut ja taustoitetut lehtijutut sentään voita teidän jorinat?

• naurettavaa löpinää
        märimmmät unet kirjoitti:

ootte tekin kastinjakajia ..stna.. muuta en sano.Ja tämmösiä höpinöitä päästätte suustanne, toista se on tuolla suuren meren tuolla puolen kandee olla hiljaa ja morkkaamatta ketään millää tapaa.Muuten saa hylsystä otsaan,sama millä kukin ajaa ketä ees kiinnostaa.

• Fikt. tri
        naurettavaa löpinää kirjoitti:

ootte tekin kastinjakajia ..stna.. muuta en sano.Ja tämmösiä höpinöitä päästätte suustanne, toista se on tuolla suuren meren tuolla puolen kandee olla hiljaa ja morkkaamatta ketään millää tapaa.Muuten saa hylsystä otsaan,sama millä kukin ajaa ketä ees kiinnostaa.

Heh....Medialukutaidossasi on puutteita, samoin kirjallisessa ulosannissasi.

• korkojen kera
        Fikt. tri kirjoitti:

ei haittaa ppnki DI ja mulla on jeeppi.

• plus minus media
        Fikt. tri kirjoitti:

Filosofiaako hra rav mikä onkaan seko tarkotat...Media luo mielikuvan ja sää uskot nbiihin ja peräti luot harhoja kännisille sioille.

• w25

Osta kuule sukset ja suksi..... Autojobbarille ostamaan 5000 eurollasi joku perunagrilli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      135
      1569
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      51
      1488
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1113
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      95
      1022
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      848
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      800
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34