Haistaako viron huumekoirat jos on käyttäny piriä n.6h aiemmin?

matkamiesr3t

Ja jos tulee ongelmii nii joutuuks seuloihin yms. ku hallusta ei kuitenkaa löydy mitään?

Osaisko joku auttaa..

8

4753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Ei haista, ellei ole hallussa todellakaan mitään. Hyvinkin pienet määrät voi toisaalta olla liikaa esim. joku tyhjä grippi mistä kuitenkin koira löytää hajut.. eli oo tarkkana.

• jouni hesasta

kyllä koirilla on todella hyvä vainu. Siksihän ne haistaa huumeetkin. Kuulin että oli jonkun narkkarin repineet kappaleiksi, ketä oli käyttänyt amfetamiinia ssaman päivän aikana. Siinä poikansa telttaan ajanut Pallaristi sai kärsiä pahasti, koska häneltä puuttui kykyä ja näkemystä ymmärtää. Kannabis saattaa auttaa skitsofreniaan, minulla kannabis lisännyt aivojen otsalohkojen toimintaa ja ajattelumaailmani erilainen kuin lapsena. Työstän metallia paljon, mutta varsinainen työni on teollisuusvartioinnissa. Soitan vapaa-ajallani rumpuja ja harrastan ammuntaa. Tällä hetkellä minulla yhden hallinn viimeistely kesken.

• Viron kuin Suomen

huumekoira takuulla haistaa pirin ja muut esim. kannabiksen hajun ihmisestä. Se puskee hien mukana ihon läpi. Itsekkin haistan, jos joku tyyppi on pirikuurilla, kun se puskee läpi. Kerran pari kaveria tuli kylään ja ne oli vetänyt piriä, niin haistoin selvästi niistä sen hien mukana tulevan hajun ja sanoin että tarjotkaahan vedot, ennenkuin ehtivät itse edes mainita asiasta...

• Oiuujee

Mulla kun olin virosta tulossa ni katoin "EI HELVETTI" siinä on mies koiran kanssa oottamassa kun laivaan mennään. Oli lompakossa gripissä ja takataskussa gripin sisällä kannabiksen jäämiä! Kuumotti vitusti. Semi kännissä oltiin. Naureskeltii vaa kavereitte kaa laivassa et ei vittu ne virolaiset koirat mitää haistanu :D

• Terttu1
        Oiuujee kirjoitti:

Mulla kun olin virosta tulossa ni katoin "EI HELVETTI" siinä on mies koiran kanssa oottamassa kun laivaan mennään. Oli lompakossa gripissä ja takataskussa gripin sisällä kannabiksen jäämiä! Kuumotti vitusti. Semi kännissä oltiin. Naureskeltii vaa kavereitte kaa laivassa et ei vittu ne virolaiset koirat mitää haistanu :D

Joo ei noi eestin koirat mitään haista!!! Yhtä tonttuja ovat kuin kouluttajansakin, semmosia viiksivallu polvihousuja...
        Korkeintaan tassua antavat jos vähän piri tai pilvipäissäs viittit lässytellä.

• Kyskyskyskysk
        Terttu1 kirjoitti:

Joo ei noi eestin koirat mitään haista!!! Yhtä tonttuja ovat kuin kouluttajansakin, semmosia viiksivallu polvihousuja...
        Korkeintaan tassua antavat jos vähän piri tai pilvipäissäs viittit lässytellä.

On ne kyllä ihmisiä kiinni saanutkin. Mitä vittua luulet, kaikkilla koirilla on erillainen hajuaisti, se oli sillä hetkellä todella vanha koira varmaan.

• eesti.tutuksi

Käyn Tallinnassa pari kertaa kuussa sekä laivalla että lentäen, mutta en ole koskaan nähnyt terminaaleissa nk. huumekoiraa enkä mitään muutakaan.

• Anonyymi

vihaan tummii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4886
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2219
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2009
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      199
      1961
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      173
      1602
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      299
      1533
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1294
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1219
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1164
    Aihe