En pysty ajattelemaan muuta kun sinua vaan.. Voi kun saisin käpertyä sun kainaloosi ja olla ihan lähekkäin. Et varmasti tunne samoin. Oisithan pyytäny numeroani viimeks kun tavattiin.
Kimmo
9
344
Vastaukset
- osuko oikeaan?
Missäs päin tää Kimmo vaikuttaa?
- ap
Kuopiossa tämä ihana
- n
Minä taidan 'kaivata' ihan toista Kimmoa e-suomesta. Ja sille asteelle taitaa jäädäkin.. :)
- m
n kirjoitti:
Minä taidan 'kaivata' ihan toista Kimmoa e-suomesta. Ja sille asteelle taitaa jäädäkin.. :)
Kerrotko lisää?
- n
m kirjoitti:
Kerrotko lisää?
Tietysti voin kertoa sinulle, tuntematon m e-suomessa, lisää itsestäsi. Ikäsi on arviolta 30 ja 40 välillä. Olet melko pitkä ja urheilullinen. Me emme tunne toisiamme kuin nimeltä. Toivon, että tapaisin sinua useammin. Olet ihana päiväuneni ja salainen motivaattorini! ;)
- itsepalvelu
Ja mä P-Suomesta.Näin se menee.
- *Kimmo_
Meitä Kimmoja on Kuopiossa aikas monta. Tarkempia tuntomerkkejä?
- ap
Veikkaan et tietäisit ketä tässä tarkoitan, jos oisit se Kimmo ketä mä himoitsen ;)
- asdfghty
..."tietäisit"?? :DDDD
Ethän sinä kertonut kuin että hän on Kuopiosta.
Tää on jo aika alhaista ÄO:ta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621