Milloin Elvis oli viihteellisesti parhammillaan?
Oliko se se 50 -luvun joululauluvaihe, 60 -luvun makein ja hempein elokuvalevyvaihe, 70 -luvun moosesspektaakkelimaiset potkupukuiskelmäspektaakkelit a'la Las Vegas vai sittenkin aikamiehen todelliset, mahtipontisen monumentaaliset viihdetulkinnat 70 -luvun studioäänityksissä?
Itse olen taipuvainen valitsemaan tuo viimeksi mainitun...
PURE ELVIS
6
165
Vastaukset
- Selvis
Mannerheimille oli pystytetty patsas Helsingin keskustaan. SKDL oli vastustanut hanketta äänekkäästi. Patsaan valmistuttua Kari Suomalainen piirsi Helsingin Sanomiin kuvan, jossa omissa korkeuksissaan ratsastavan marskin patsaan juurella räksytti pieni musta sekarotuinen piski, jonka kaulapannassa luki "SKDL".
Jotenkin tuot mieleeni tuon rakin. - diagnosoituko?
Hau hau sinullekin!
- Goldman
No miksei tähän voisi vastatakin? Jos ajatellaan juuri tuota viihdeosastoa niin 60-luvun alku poislukien Elvis Is Back-albumi ja 70-luku pääsääntöisesti kokonaan.
- Ja Elvishän puree!
- HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAH
- Täh...?
Täh...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331971
- 1211405
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3031124Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu59848