Milloin Elvis oli viihteellisesti parhammillaan?
Oliko se se 50 -luvun joululauluvaihe, 60 -luvun makein ja hempein elokuvalevyvaihe, 70 -luvun moosesspektaakkelimaiset potkupukuiskelmäspektaakkelit a'la Las Vegas vai sittenkin aikamiehen todelliset, mahtipontisen monumentaaliset viihdetulkinnat 70 -luvun studioäänityksissä?
Itse olen taipuvainen valitsemaan tuo viimeksi mainitun...
PURE ELVIS
6
110
Vastaukset
- Selvis
Mannerheimille oli pystytetty patsas Helsingin keskustaan. SKDL oli vastustanut hanketta äänekkäästi. Patsaan valmistuttua Kari Suomalainen piirsi Helsingin Sanomiin kuvan, jossa omissa korkeuksissaan ratsastavan marskin patsaan juurella räksytti pieni musta sekarotuinen piski, jonka kaulapannassa luki "SKDL".
Jotenkin tuot mieleeni tuon rakin. - diagnosoituko?
Hau hau sinullekin!
- Goldman
No miksei tähän voisi vastatakin? Jos ajatellaan juuri tuota viihdeosastoa niin 60-luvun alku poislukien Elvis Is Back-albumi ja 70-luku pääsääntöisesti kokonaan.
- Ja Elvishän puree!
- HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAH
- Täh...?
Täh...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900