katkera ämmä

Loistoyksilö tosiaan

Olen katkera siitä kun kukaan ei koskaan pentuna kieltänyt tekemästä mitään, tai äiti ei kieltänyt.

olen katkera kun äiti haki kaljaa kun pyysin 13-vuotaiista saakka.

Olen katkera kun äiti antoi isoveljieni haukkua ja kiusata minua koko lapsuuden. Ei kieltänyt, jsokus nauroi.

Olen katkera kun äiti ei kertonut huumeidenkäytöstäni kellekkään kun olin 15-18vuotias.

Olen katkera kun äitini halusi olla minun paras kaveri eikä äiti. Osti aina kaiken minkä pyysin, vaatteet, viinat, meikit, kaikki. Mitään ei tarvinnut tehdä. Ei sitä perkele lapsi opi ymmärtämään mikä on oikein ja mikä väärin jos ei oma äiti opeta.

Olen katkera huonolle isälleni joka loisti poissaolollaan. Olen katkera äidille kun valitsi niin huonon isän minulle.

Olen katkera, niin perhanan katkera paska.

Muhun olisi kiva törmätä.

9

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+12

      Minä olen kanssa oikea loistoyksilö.

      Olen katkera että sisarussarjasta juuri minusta piti tulla näin ujo, heikko, herkkä ja hiljainen. Olen koko ikäni ollut muiden särkynukke, hyväksikäytettävissä, jännittänyt liikaa ja ollut liian kiltti puolustautuakseni ilkeitä sanoja ja tekoja vastaan.

      Olen katkera että minulle tapahtunutta paskamaista asiaa hyssyteltiin ja tuo tekijä saa olla minulle ilkeä. Minun pitäisi silti joustaa ja antaa anteeksi kaikki paska 10vuoden ajalta. Anteeksipyyntö ei tunnu missään kun toinen teoillaan tuo jatkuvasti ilmi etten ole yhtään minkään arvoinen.

      Olen katkera ja vihainen itselleni etten ole paremmin osannut valita seuraani. Tuhlannut vuosia ihmisiin, jotka eivät ole minusta yhtään välittäneet ja ovat käyttäneet vain hyväksi.

      Olen katkera etteivät lääkärit aikoinaan ottaneet minua tosissaan ja sain tapella liian monta vuotta paniikkikohtausten kanssa yksin.
      Olen katkera että tämä ajoi minut vetämään lääkkeitä ja viinaa, välillä sekaisinkin ja lopulta itsemurha yritykseen.

      Olen katkera etten pysty tutustumaan uusiin ihmisiin jännittämiseni takia parisuhteesta puhumattakaan.

      Olen katkera että tämä kaikki, pelot, jännittäminen, koulukiusaaminen, huono itsetunto ja muiden kynnysmattona oleminen ovat tehneet minusta niin aran etten enää luota ihmisiin.

    • hafdhad

      vedetäänkö tiimi pystyyn ja kostetaan ihmiskunnalle?

      • 9+12

        Niin katkera en kuitenkaan vielä ole että vihaisin koko ihmiskuntaa. Vihaan ja säälin ihmisä jotka eivät arvosta toista ihmistä. Siis sellasia jotka pitävät toista vaan hyödykkeenä, jota voi kohdella ihan miten sattuu.
        Ikävä kyllä tähän joukkoon mahtuu hirvittävä määrä miehiä, joille olen vain ollut leikkikalu. Kohtelu onkin ollut pääosin jotain täyden kylmyyden, halveksimisen ja halvan huoran kohtelun väliltä. Jotenkin olisi voinu luulla että joku noista ihmisistä olisi nähnyt miten paljon jännitän ja pelkään jo lähellä oloa, seksistä puhumattakaan.
        Typeränä ja sinisilmäisenä haluan aina uskoa että jokaisessa ihmisessä olisi sellainen hyvä puoli.
        Pitäisi muuttua ihmisenä niin paljon, jos ikinä mielin saada tervettä parisuhdetta.


    • 3y4344y

      Sä et tainnut olla kovin välkky 13-18 vuotiaana vai?

    • hohoho

      eikös jokainen tuossa mainitsemassasi ikähaarukassa tee tyhmyyksiä?

      eipä tässäkään kyllä tiedä miten vanha tuo kirjoittaja edes on niin se on paha mennä arvostelemaan.

    • siinähän sitä'

      Hyvä loistoyksilö toisinaan!
      siinähän sitä jo yhdelle ihmiselle on loitoa kerrakseen!

      Perheen peruspilari isä, jos se herjuu horjuu koko perhe.
      Et sinä olisi kellekään muulle isälle tai äidille voinut syntyä, että silleen se. Jos äitisi olisi valinnut toisen, ei sinua olisi olemassakaan.
      Nyt kuitenkin olet ja elät niillä eväillä joista olet lähtösin. Jospa sinä osaat tehdä lopulta hyviä valintoja elämässäsi, jotka voittaa katkeruuden ja tuo elämää ja iloa ymäpäristöösi.

    • ex-eimikään

      Tsemppiä sinulle! Olen itse ihan samanlaisista oloista, isä ei tytöistä perusta ja äiti mieleltään sairastunut alkoholisti. Ei kellään ollut aikaa välittää eikä opettaa rajoja eikä mitään muutakaan. Olin täysin arvoton. Ja sellaisena itseäni olen pitänyt aina.. Nyt kuitenkin olen alkanut miettiä asioita toisin, miksi kukaan muu olisi arvokkaampi kuin minä, kaikki me ollaan samanlaisia ihmisiä vaikka eri lähtökohdista ponnistetaankin. Kaikki asiat on vaan pitänyt opetella kantapään kautta ja minusta on tullut kontrolli friikki. Silti vanhemmat ei enää pysty pilaamaan mun loppuelämää. Heitä katkeruus pois ja ala elää omaa elämää, sinä arvokas ihminen! Toivon voimia ja onnea sinulle etsiessäsi omaa polkuasi..

    • vain sinä

      vain sinä pystyt vaikuttamaan omaan elämääsi, olkoon ne lähtökohdat miten huonot tahansa. Opettele pääsemään yli vihastasi ja katkeruudestasi, sillä myös sinä olet arvokas ihminen juuri tuollaisena.

    • oppeliini1

      Et ilmeisestikään saanut haluamaasi koulutusta/opetusta vanhemmiltasi.

      Olet kuitenkin ajan mittaan oppinut kuinka käyttäytyä, mikä on oikein, mikä väärin.
      Olet oppinut kokemuksiesi kautta kuinka on parasta toimia päästäkseen elämässä eteenpäin.

      Joten:

      täydellisen tarpeettomasti katkeroitat enää mieltäsi iänkaiken vahoista asioista. Nyt sinulla on kaikki maailman valta toimia siten että muovaat itsestäsi juuri sellaisen ihannehenkilon joksi haluat tulla. Kukaan EI ole estämästä sinua enää.

      Tosin:

      on paljon, paljon helpompaa pyoriä vanhassa, aaah niin tutussa katkeroidussa mielentilassa. Niin helppoa.

      Mutta:

      nouse sieltä ylos! Aivan itsesi takia. Kohota itsesi henkisesti korkeammalle tasolle. Se vaatii vaivannäkoä ja energiaa mutta on sen arvoista. Huomaa miten positiivisesti ajatteleva ja iloinen ihminen sinusta voi tulla. Kuka tuosta hyotyy? Sinä itse tietenkin kaikista eniten. Sitten uudet (sisältä)kauniit ystävät jotka haluavat viettää aikaa kanssasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe