Mikä salaisuus rukan ja tahkon eroissa

league25

Oletteko huomannut mitään eroa? Ruka on yli 80 vuotta vanha keskus? Tahko yli 40 vuotta.

Tahkolla on jo nyt samanverran ellei jo enemmän huoneistohotelleja kun rukalla, Tahkolta löytyy myös kylpylät sun muut, 52 golfväylää eli 3 kenttää, rukalla 9 väylää? Tahkolla 23 rinnettä, joista lähes puolet jyrkempiä ja paremmin profiloituja kuin rukalla, Tahkolle suunnitellaan ja kaavoitetaan uusia rinnealueita tahkomasterplanin mukaan, yhteensä n. 25 uutta rinnettä , rukalle ei enään mahdu lisärinteitä, aika huono juttu se.

Ihmettelen kyllä suuresti sitä eroa, eli tahko on siis puolet nuorempi keskus kuin ruka, ajatelkaas jos Tahko ois 80 vuotta vanha niin millanen keskus se jo olisi. Saas nyt nähdä esim 10 vuotta eteenpäin että mitä täs nyt tuleman pitää =)

1

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah :D

Mistä repäisit tiedon, että Ruka on yli 80 vuotta vanha keskus? Eka rinne raivattiin 50-luvun puolivälissä, hiihtokoulu ja eka hiihtohissi tulivat parisen vuotta tämän jälkeen. Ikää on näin ollen noin... Niin, laskepas. Vai oletko täysin lahjaton matematiikassa, ehkä vähä-älyinenkin?

Rukan ja Tahkon vertaaminen tuolla tavalla on vähän sama kuin minä vertaisin vaikkapa Linnanmäkeä ja Puuhamaata. Ne sijaitsevat eri paikoissa, niillä on molemmilla omat mahdollisuutensa ja rajoitteensa. Eivät ne voi kehittyä täsmälleen samaan suuntaan, samanlaisiksi, ja miksi niiden pitäisikään?

Jos tykkäät Tahkosta, niin hyvä juttu, käy siellä ihan rauhassa. Itse viihdyn paljon paremmin Rukalla, koska siellä on huomattavasti kauniimpi luonto ja maisemat kuin Tahkon alueella ja Rukalla on viehättävä tunnelma, toisin kuin Tahkolla. Ruka on minulle kuin toinen koti ja aina harmittaa lähteä sieltä pois, Tahkolla voin käydä mutta tosi mukavaa sieltä on myös lähteä. Tämä saattaa järkyttää sinua, mutta kaikki eivät arvosta samoja asioita kuin sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe