Millainen on ihminen joka ei anna anteeksi ?
Ihminen joka ei välittänyt alun alkaenkaan.
Millainen on anteeksipyytäjä ?
Ihminen joka välittää
-josjotainolenoppinut-
4
147
Vastaukset
- sorge
Millainen on ihminen joka ei pyydä anteeksi? Vaikka syytä olisi. Ennen anteeksipyyntöä ei voi tulla myöskään anteeksiantoa.
- valitettavan totta
Joskus vain on semmoisia ihmisiä,että aina itse saa olla pyytämässä anteeksi.
- Toivottavastitaaksej
Sitä on kieltämättä tullu tehtyä liikaakin ( anteeksipyytämistä ) . Nyt jos tää ihminen ei vastaa mittää nii sit se häeppäsee lopullisesti mun elämästä. Edelleen oon sitä mieltä et kaks oikeaa päätöstä tein, vaikka paljon ne musta vei. Nyt on vaa sellai olo et haluu tehä kaikkesa et tää ihminen ei ota myöhemmin enää yhteyttä, enkä tuu katumaa.
Aika kaukaa haettua yleistystä, jos se nyt sitä oli. Anteeksianto on ensimmäinen vaihe asioiden hyväksymiseksi ja oman elämän eheyttämiseksi. Jos ei tätä tee, aiheuttaa jatkuvaa kipua ja katkeroitumista. Olin aikoinaan katkera yhdelle tyypille 10 vuotta, mutta sitten annoin mielessäni anteeksiannon ja oma elämäni helpotti heti. Anteeksi pyytäjä ei välttämättä välitä, mutta haluaa selvittää asiat, jotta ne eivät aiheuta taas sitä kipua ja jonkintasoista häpeämistä. Anteeksi pyytäminen ja anteeksi anto ovat jumalaista. Siinä kumpikin ihminen eheytyy. Se sitten onkin taas ihan oma juttunsa, että oppiiko anteeksipyynnöstä tai annosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201996- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321805- 821758
- 261572
- 281410
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314