Millainen on ihminen joka ei anna anteeksi ?
Ihminen joka ei välittänyt alun alkaenkaan.
Millainen on anteeksipyytäjä ?
Ihminen joka välittää
-josjotainolenoppinut-
4
137
Vastaukset
- sorge
Millainen on ihminen joka ei pyydä anteeksi? Vaikka syytä olisi. Ennen anteeksipyyntöä ei voi tulla myöskään anteeksiantoa.
- valitettavan totta
Joskus vain on semmoisia ihmisiä,että aina itse saa olla pyytämässä anteeksi.
- Toivottavastitaaksej
Sitä on kieltämättä tullu tehtyä liikaakin ( anteeksipyytämistä ) . Nyt jos tää ihminen ei vastaa mittää nii sit se häeppäsee lopullisesti mun elämästä. Edelleen oon sitä mieltä et kaks oikeaa päätöstä tein, vaikka paljon ne musta vei. Nyt on vaa sellai olo et haluu tehä kaikkesa et tää ihminen ei ota myöhemmin enää yhteyttä, enkä tuu katumaa.
Aika kaukaa haettua yleistystä, jos se nyt sitä oli. Anteeksianto on ensimmäinen vaihe asioiden hyväksymiseksi ja oman elämän eheyttämiseksi. Jos ei tätä tee, aiheuttaa jatkuvaa kipua ja katkeroitumista. Olin aikoinaan katkera yhdelle tyypille 10 vuotta, mutta sitten annoin mielessäni anteeksiannon ja oma elämäni helpotti heti. Anteeksi pyytäjä ei välttämättä välitä, mutta haluaa selvittää asiat, jotta ne eivät aiheuta taas sitä kipua ja jonkintasoista häpeämistä. Anteeksi pyytäminen ja anteeksi anto ovat jumalaista. Siinä kumpikin ihminen eheytyy. Se sitten onkin taas ihan oma juttunsa, että oppiiko anteeksipyynnöstä tai annosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922