Atlantis the Palm

lomanalle

Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Ollaan käyty UAE:ssa 3kertaa ja asuttu Sharjahin puolella rantahotellissa. Nyt olis ajatuksena lähtä kunnon luxus-lomalle Jumeraih beachille...palmusaarelle. Onko kyseisessä hotellissa tälläisiä tavallisia tallaajia enemmänkin, että sulautuisi hyvin joukkoon. Onko hotellissa mimmoinen "pukokoodi", ei meinaan huvittaisi lomalla tälläytyä jokapäivä.

7

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

Ei siellä mitään erikoisempaa pukukoodia ole. Korkeintaan joihinkin hotellin ravintoloihin saattaa olla suotavaa pukeutua hieman siistimpiin asusteihin. En ole hotellissa itse asunut, mutta lukuisia kertoja on siellä tullut käytyä tätä aikana, kun ole Dubaissa asunut.

• Atlantiksessa käynyt

Olemme olleet siellä pariinkin otteeseen ja ei siellä ole periaatteessa ole pukukoodia, mutta ranta-asut kuuluvat rannalle, ja muualla hiukan peittävämmät vaatteet, esim t-paita (siistit) shortsit.

Lue jonkun kertomuksia hotellista paikka auringosta:
      http://www.paikkaauringossa.fi/kertomukset/1636

• lomanalle

Kiitos vastauksesta, vaikkei siitä mitään apua. Kuten luit niin Dubai ja siellä oleminen jotenkin tuttua. 3x käyneenä tiedämme, että joka hotellissa ranta-asut kuuluvat rannalle. Lähinnä kiinnostaa onko hotellissa "taviksia" ennemmänkin vai onko se hienostelijoiden paikka (aika hinnakas paikka verrattuna moneen muuhun...)

• Paras HOtelli Dubais

On siellä taviksia, nyt myös finnmatkojen valikoimissa on kyseinen hotelli. Löytyy myös aurinkomatkoilta. Joten eiköhän siellä niitä taviksia löyty, jo ihan suomenkansalaisiakin. Itse kun varasin siitä 6yötä niin en kyllä edes ajatellut olenko tavis vai mikä. Pienten lasten kanssa vielä liikkeellä. Vitun mahtava kokemus. Kun olisi rahaa niin aina sinne. Mielellään imperium club niin saa, myös pikkasen parempaa palvelua ja pikkupurtavaa tämän tästä.....yms. Itse muistaakseni olin ihan normi t-paita ja army shortseissa koko ajan....:) paitti tietty biitsille. Mene ihmeessä ja btw ei ollut pukua mukana vain t-paitoja ja shortseja.

• Paras HOtelli Dubais

Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.

• On se paras joo!
        Paras HOtelli Dubais kirjoitti:

Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.

juu juu ja mä olin siellä kans. ei ollu kuin pelkät tangat koko viikon ja hyvin ruletti. t-paidan pistin illallisille. ei kukaan ihmetelly. varvas sandaalit sentään huuhdoin kerran päivässä.

• dubai1

Melko rentoa pukeutumista näkyi kaikilla olevan.Joka lähtöön löytyi kyllä pukeutujaa.Ihan tavallisilla lomavaatteilla pärjää hyvin.Tuossa joku aiempi kirjoittaja suositteli Imperial Clubia ja se kannattaakin melkein ottaa,Täällä enemmän juttua kyseisestä hotellista : http://www.sweetfoodomine.com/atlantis-the-palm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe