Atlantis the Palm

lomanalle

Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Ollaan käyty UAE:ssa 3kertaa ja asuttu Sharjahin puolella rantahotellissa. Nyt olis ajatuksena lähtä kunnon luxus-lomalle Jumeraih beachille...palmusaarelle. Onko kyseisessä hotellissa tälläisiä tavallisia tallaajia enemmänkin, että sulautuisi hyvin joukkoon. Onko hotellissa mimmoinen "pukokoodi", ei meinaan huvittaisi lomalla tälläytyä jokapäivä.

7

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

Ei siellä mitään erikoisempaa pukukoodia ole. Korkeintaan joihinkin hotellin ravintoloihin saattaa olla suotavaa pukeutua hieman siistimpiin asusteihin. En ole hotellissa itse asunut, mutta lukuisia kertoja on siellä tullut käytyä tätä aikana, kun ole Dubaissa asunut.

• Atlantiksessa käynyt

Olemme olleet siellä pariinkin otteeseen ja ei siellä ole periaatteessa ole pukukoodia, mutta ranta-asut kuuluvat rannalle, ja muualla hiukan peittävämmät vaatteet, esim t-paita (siistit) shortsit.

Lue jonkun kertomuksia hotellista paikka auringosta:
      http://www.paikkaauringossa.fi/kertomukset/1636

• lomanalle

Kiitos vastauksesta, vaikkei siitä mitään apua. Kuten luit niin Dubai ja siellä oleminen jotenkin tuttua. 3x käyneenä tiedämme, että joka hotellissa ranta-asut kuuluvat rannalle. Lähinnä kiinnostaa onko hotellissa "taviksia" ennemmänkin vai onko se hienostelijoiden paikka (aika hinnakas paikka verrattuna moneen muuhun...)

• Paras HOtelli Dubais

On siellä taviksia, nyt myös finnmatkojen valikoimissa on kyseinen hotelli. Löytyy myös aurinkomatkoilta. Joten eiköhän siellä niitä taviksia löyty, jo ihan suomenkansalaisiakin. Itse kun varasin siitä 6yötä niin en kyllä edes ajatellut olenko tavis vai mikä. Pienten lasten kanssa vielä liikkeellä. Vitun mahtava kokemus. Kun olisi rahaa niin aina sinne. Mielellään imperium club niin saa, myös pikkasen parempaa palvelua ja pikkupurtavaa tämän tästä.....yms. Itse muistaakseni olin ihan normi t-paita ja army shortseissa koko ajan....:) paitti tietty biitsille. Mene ihmeessä ja btw ei ollut pukua mukana vain t-paitoja ja shortseja.

• Paras HOtelli Dubais

Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.

• On se paras joo!
        Paras HOtelli Dubais kirjoitti:

Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.

juu juu ja mä olin siellä kans. ei ollu kuin pelkät tangat koko viikon ja hyvin ruletti. t-paidan pistin illallisille. ei kukaan ihmetelly. varvas sandaalit sentään huuhdoin kerran päivässä.

• dubai1

Melko rentoa pukeutumista näkyi kaikilla olevan.Joka lähtöön löytyi kyllä pukeutujaa.Ihan tavallisilla lomavaatteilla pärjää hyvin.Tuossa joku aiempi kirjoittaja suositteli Imperial Clubia ja se kannattaakin melkein ottaa,Täällä enemmän juttua kyseisestä hotellista : http://www.sweetfoodomine.com/atlantis-the-palm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe