Atlantis the Palm

lomanalle

Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Ollaan käyty UAE:ssa 3kertaa ja asuttu Sharjahin puolella rantahotellissa. Nyt olis ajatuksena lähtä kunnon luxus-lomalle Jumeraih beachille...palmusaarelle. Onko kyseisessä hotellissa tälläisiä tavallisia tallaajia enemmänkin, että sulautuisi hyvin joukkoon. Onko hotellissa mimmoinen "pukokoodi", ei meinaan huvittaisi lomalla tälläytyä jokapäivä.

7

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

      Ei siellä mitään erikoisempaa pukukoodia ole. Korkeintaan joihinkin hotellin ravintoloihin saattaa olla suotavaa pukeutua hieman siistimpiin asusteihin. En ole hotellissa itse asunut, mutta lukuisia kertoja on siellä tullut käytyä tätä aikana, kun ole Dubaissa asunut.

    • Atlantiksessa käynyt

      Olemme olleet siellä pariinkin otteeseen ja ei siellä ole periaatteessa ole pukukoodia, mutta ranta-asut kuuluvat rannalle, ja muualla hiukan peittävämmät vaatteet, esim t-paita (siistit) shortsit.

      Lue jonkun kertomuksia hotellista paikka auringosta:
      http://www.paikkaauringossa.fi/kertomukset/1636

      • lomanalle

        Kiitos vastauksesta, vaikkei siitä mitään apua. Kuten luit niin Dubai ja siellä oleminen jotenkin tuttua. 3x käyneenä tiedämme, että joka hotellissa ranta-asut kuuluvat rannalle. Lähinnä kiinnostaa onko hotellissa "taviksia" ennemmänkin vai onko se hienostelijoiden paikka (aika hinnakas paikka verrattuna moneen muuhun...)


    • Paras HOtelli Dubais

      On siellä taviksia, nyt myös finnmatkojen valikoimissa on kyseinen hotelli. Löytyy myös aurinkomatkoilta. Joten eiköhän siellä niitä taviksia löyty, jo ihan suomenkansalaisiakin. Itse kun varasin siitä 6yötä niin en kyllä edes ajatellut olenko tavis vai mikä. Pienten lasten kanssa vielä liikkeellä. Vitun mahtava kokemus. Kun olisi rahaa niin aina sinne. Mielellään imperium club niin saa, myös pikkasen parempaa palvelua ja pikkupurtavaa tämän tästä.....yms. Itse muistaakseni olin ihan normi t-paita ja army shortseissa koko ajan....:) paitti tietty biitsille. Mene ihmeessä ja btw ei ollut pukua mukana vain t-paitoja ja shortseja.

      • Paras HOtelli Dubais

        Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.


      • On se paras joo!
        Paras HOtelli Dubais kirjoitti:

        Täytyy pikkasen lisätä, että olihan mulla tosiaan yhdet farkut jalassa, tosin iltaisin.

        juu juu ja mä olin siellä kans. ei ollu kuin pelkät tangat koko viikon ja hyvin ruletti. t-paidan pistin illallisille. ei kukaan ihmetelly. varvas sandaalit sentään huuhdoin kerran päivässä.


    • dubai1

      Melko rentoa pukeutumista näkyi kaikilla olevan.Joka lähtöön löytyi kyllä pukeutujaa.Ihan tavallisilla lomavaatteilla pärjää hyvin.Tuossa joku aiempi kirjoittaja suositteli Imperial Clubia ja se kannattaakin melkein ottaa,Täällä enemmän juttua kyseisestä hotellista : http://www.sweetfoodomine.com/atlantis-the-palm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe