YLEn vaalea naistoimittaja

Korpijussi

Kukahan se oli se vaalea naistoimittaja ylellä muutama vuosi sitten.En muista edes oliko urheilutoimituksessa vai muualla.Ei ole näkynyt muutamaan vuoteen ruudussa.Oli harvoin meikattu tai oliko koskaan kun esiintyi ruudussa.Muistaakseni hammas oli vähän vinossa kun näkyi suussa.Ei mitään negatiivista hänestä jäänyt mieleen olis vaan hauska kun muistaisi nimen ja mitä hänelle tänään kuuluu.Törmäsin päivällä samannäköiseen naiseen mutta ei se varmaan ollut hän.Laittakaa nimiä jos muistatte tuommoisen naisen.

14

5042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dalkarix

Teija Sopanen

• tuuuuuri

Ei Teijalla ollut hampaat vinossa.

• Kumminkaima
        tuuuuuri kirjoitti:

Ei Teijalla ollut hampaat vinossa.

Se on varmaan se dementikkokerhon vetäjä sieltä päiväkeskuksesta.Se vaaleaperuukkinen kaunotar,tekarit vaan vähän falskaa vanhuuttaan.

• 555666

Tulee mieleen Laura Lehtonen os. Raittila.
      Oli urheiluruudussa.

• b-82

Lehtonen ei ole blondi.

• b-82

Ylellä on ollut useita vaaleita naistoimittajia.

Uutisankkureista minulle tulee mieleen Kaisa Kirves ja Katri Viippola. Myös nykyinen Ajankohtaisen kakkosen toimittaja Satu Miettinen on ollut uutisankkuri.

Vaaleista urheilutoimittajista tulee mieleen Laura Ruohola, joka on nykyisin MTV3:n T.i.l.a.-ohjelman juontaja, sekä Minna Perovuo.

Vielä viime syksynä Ylen taloustoimituksessa oli Minna Asikainen, mutta hän on siirtynyt tuotannollisiin tehtäviin aamupäälliköksi eikä häntä nähdä enää ruudussa.

• 699669

Mutta Laura Ruoholalla on aina meikkiä ja aika paljon. Kuten myös oli Kaisa Kirveellä, Viippolaa en muista niin tarkkaan.

• jk

teija sopanen

• iloinen panomies.

Rauha Rentola tai siiri angerkoski?

• klan

Ei se ainakaan toiivakka ollut. Sitä pärstäähän ei hullukaan unohda näkemättä painajaisia. Ja toivaakalla on aina kilo pakkelia turvassa, se muija on ruma meikattunakin.

• HyväMaku

Kyllä se on Perovuon Minna, yksi seksikkäimmistä naisista koskaan...vaikea vastustaa Minnan kaltaista todellista kaunotarta - hyvä maku aloittajalla ;))

• Liebuska

No ei se nuorempana ollu ku ärsyttävä,väkisellään lärvinsä telkkkariin työtää..

• ilefix

Ihan Sairaan Ihana, Luonnollinen, Persoonallinen, Seksikäs, Aistikas, Omaperäinen ja vähän ujo...

WAIMOAINESTA! <3 <3

• Anonyymi
        ilefix kirjoitti:

Ihan Sairaan Ihana, Luonnollinen, Persoonallinen, Seksikäs, Aistikas, Omaperäinen ja vähän ujo...

WAIMOAINESTA! <3 <3

Kuivakkuuteni syy on om Marjut vähä Koskinen- päljötlampi , ihhaaanhaaaa!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe