ei Bemaria 2011 TUV -raportissa..

citroenbmw

..miksi ei?

19

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen huume hörhö.

Hei mutsi, mä oon syönny sun läkkeitäs.

• kurjat harrastukset

hihii, mitä raportteja taas liikkeellä. Onhan noita jokaiselle jotakin.
      Lapset sitä palstoja lueskelee ja provoja koittaa liikkeele laittaa ja itselleen vastailla ja ...pillerit jumalautaa!!!!!!

• aloittaja, myös BMWn

Ihan saksalainen faktatutkimus, ei mitään provoa. Yllättävää vaan BMWn puuttuminen kärkikymmeniköstä.

• herne nekkuun

ai ai ai...kylmää kyytiä bemupojille....häntäpäässä on bemari...jopa ford mondeo on luotettavampi hehehehh :)

• noubmwever

siksi koska bmw on vain niin vikaherkkä...omistin 2vuot vanhan 40 000 ajetun bmw ja vikoja oli VALTAVASTI! en siis yhtään ihmettele tilastoa...täällähän bmw on maailman paras mutta ikävä kyllä tilastot kertoo totuuden :/

• daaaaaaaas

Kirjoitusvirheistä päätellen, sinulla ei ole edes autoa.

• .Arska

No niin, mitäs täällä enää ruikutetaan. Nyt kaikki ostamaan Toyta Prius kun se kerran on kaikkein paras. Hop hop hajaantukaa.

• faaaakkkk
        daaaaaaaas kirjoitti:

ja sun puhetyylistä päätellen aivoja.

• Olet nolo sälli!
        daaaaaaaas kirjoitti:

Mikä sinä olet muita haukkumaan, itse häiriköit muiden merkkien palstoilla.

• sepi kumpulainen

Ei taida kuule rellupetterillä olla varaa priukseen, pitää sitä vanhaa koslaa tekohengittää eikä kortiston rahoilla paljon juhlita.

Siispä ajakaamme vanhoilla romuillamme.

• mr-bmw2012

Katsastustilastot ovat huijausta.BMW on oikeasti viaton auto.

• isimaksaa
        mr-bmw2012 kirjoitti:

Katsastustilastot ovat huijausta.BMW on oikeasti viaton auto.

se ei tarkoita et joku lamppu on palanut et BEMARI olisi huano!do you understand?
        Tiilastot kusettaa.

isimaksaa kirjoitti:

se ei tarkoita et joku lamppu on palanut et BEMARI olisi huano!do you understand?
        Tiilastot kusettaa.

Autobildin 100000 kilometrin kestotesti kertoo auton kestävyydestä enemmän kuin katsastusraportti.

Tässä testatuista paras auto oli BMW vaikka kyse on vain yhdestä yksilöstä, on se silti hyvin erilainen tilasto kuin katsastusraportti.

• Kaiken kokenut
        ***** kirjoitti:

Autobildin 100000 kilometrin kestotesti kertoo auton kestävyydestä enemmän kuin katsastusraportti.

Tässä testatuista paras auto oli BMW vaikka kyse on vain yhdestä yksilöstä, on se silti hyvin erilainen tilasto kuin katsastusraportti.

Ei ole noin. 100 tkm kestotestissä on vain yksi auto ja jos se kestää, niin se ei kerro vielä mitään. Sitten tuollainen testi olisi luotettava, jos testattavia autoja olisi vähintään viisi samaan aikaan. Mutta ei nuo katsastustilastotkaan kerro mitään. Itse luotan vain ja ainostaan omiin kokemuksiin.

Kaiken kokenut kirjoitti:

Ei ole noin. 100 tkm kestotestissä on vain yksi auto ja jos se kestää, niin se ei kerro vielä mitään. Sitten tuollainen testi olisi luotettava, jos testattavia autoja olisi vähintään viisi samaan aikaan. Mutta ei nuo katsastustilastotkaan kerro mitään. Itse luotan vain ja ainostaan omiin kokemuksiin.

Aivan niin yksilöitä on huonoja ja hyviä.
        Saksalaismerkki VW joka on taulukossa sijoittunut loppupäähän usealla mallilla osoittaa mielestäni jo aikapaljon merkin luotettavuudesta.

Laadussa olisi paljon parantamisen varaa ainakin VW mallisto oli usealla mallilla edustettuna ja useimmilla löytyi paljon vikapisteitä eli asettuivat joukon häntäpäähän.
        Entisenä VW omistajana allekirjoitan että laatu ei ole parantunut kymmenessä vuodessa.
        Taulukossa kestävyydestään tunnettu Toyota on pudonnut kauas kärjestä, osoittaa että japanilaismerkki on laadussa pudonnut alas.

• minä ite

autot testattu saksassa. eivät sentään kehdanneet audeja,mersuja ja volkkareita laittaa kärkeen. olis näyttänyt liikaa kotiinpäin vedetyltä!

• svengöran

Testaajia on lahjottu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe