heipähei.olen vaalea liikunnallinen nainen ja kysyn mitä näkijä näkee taustallani? työ ja elämänkortit pyytäisin katseltaviksi.josko joku näkijä katsoisi.? eli työ,ja ihmissuhteet...pidän siis elämän menoista ja en mitään sitoumuksia kestä...onko epämääräinen yhtälö siis? miehet ovat ylimalkaan yrittäneet ja osa pilanneetkin asioita,en uskalla tosissaan sitoutua koskaan koska miehet tuppaavat olemaan jarruja ja ilonpilaajia seurassani missä on muita ihmisiä-koska he jäävät usien taka-alalla kun olen persoonana aika värikäs ja ilopilleri,miehet ovat yleensä yrittäneet latistaa ja määrätä olemisiani,onnistumatta.tuntuu että miehet ei ole osa elämääni vaan elämän polukijen ohessa törmäilyt ja seikkailut.silti kiinnostaa että olisiko joku kenen kanssa saisin olla oikea jaoma itseni missä vain? kartan sitoutumista provosoivien tapausten takia.olen aika vahva ihminen mutta miehet ovat yrittäneet usein jyrätä---
näkijät
1
<50
Vastaukset
Hei
sinulla on vaikeita asioita takanasi, ne juontavat lapsuudestasi. vaikka oletkin iloinen ja hauska ihminen, vain toinen silmäsi nauraa. toinen itkee hiljaa.
työssä et ole vielä päässyt sinne asti, minne halajat. etenet ryhdikkäästi ja saatat aikaan oman busineksesi. vaadit niin itseltäsi, kuin muiltakin työntekijöiltä vahvaa panosta. siitä sinulle maristaan.
sinuun osuu vanha sanonta, eli että siitä puhe mistä puute.
sinä kaipaat rakkautta elämääsi, mutta et päästä sitä lähellesi. kuinka rakkaus voisi pilata sinut tai elämäsi?
sinä et etsi sydämelläsi, vaan silmilläsi.
on aivan hyvä elää nyt reipasta ja riemukasta ajanjaksoa, mutta sekin tulee tasaantumaan aikanaan.
olet itsenäinen ja vaativa ihminen, sinuun ei ole aivan helppoa tutustua romanttisessa mielessä. herkkä mies epäröi puhua sinulle. tiedosta se ja opettele kuuntelemaan, silloin huomaat uusia piirteitä herkässä sielussasi.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384