Väsyttää KOKO AJAN, eteenkin päivällä.

En jaksa tehdä mitään, en käy koulussa enkä töissä. Koska en jaksa. Nukun yöllä noin 12 tuntia ja silti väsyttää koko päivän. Alan piristyä vasta illalla 8 aikoihin. Pinnistelen kyllä monesti ja valvon koko päivän vaikka väsyttäisi kuinka. Kyseessä ei voi olla anemia, hemoglobiini oli 143, eli hyvä. Kilpirauhaskokeissa on käyty, eikä niissäkään mitään hämminkiä. Voiko kokoaikanen väsymys johtua reikäisistä hampaista? Syön myös sepram nimistä lääkettä paniikkihäiriööni, sillä osuutta asiaan?
7357
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Kokeile ulkoilla päivällä tai alkuillasta, säännöllisesti.

Äänestä

Mulla sama ongelma, nukuin kui paljo tahansa... Nukun kaikki päivät jayöt..

Ja huomenta.

Pitäis mennä lääkärii pyytää ritskuja. Ois toimivia. Kojeiltu on.

Äänestä

Hyvin moniin sairauksiin liittyy väsymistä, mm. mainitsemiisi ja myös sokeritautiin ja fibromyalgiaan.

Googlaamallakin löytyy kasa tauteja, joiden oireisiin liittyy väsymys.

Äänestä

uniapnea?

Äänestä

Väsymyksesi johtuu nimenomaan reikiintyneistä hampaista. Mistä arvasitkin!?
Niistä työntyy (piilo)mätää leukaluihin jne., mistä ei todellakaan seuraa mitään hyvää. Vaikeaksi meni. Kokemusta on.

kessetti

Äänestä

Masennus. ? Käy psykiatrilta kysymässä onko se jatkuva väsymys masennuksesta johtuvaa.
Jos et ole masentunut niin sitte pitää mennä sinne tavallisille lekureille. Hammasl. mukaan lukien.

Äänestä

Separm aiheuttaa joillakin väsymystä. Masennus minullakin tuli ensimmäisenä mieleen, mutta sepramia käytetään kyllä masennukseenki....

Äänestä

Kommentoi aloitusta


epäterve.- kirjoitti:

En jaksa tehdä mitään, en käy koulussa enkä töissä. Koska en jaksa. Nukun yöllä noin 12 tuntia ja silti väsyttää koko päivän. Alan piristyä vasta illalla 8 aikoihin. Pinnistelen kyllä monesti ja valvon koko päivän vaikka väsyttäisi kuinka. Kyseessä ei voi olla anemia, hemoglobiini oli 143, eli hyvä. Kilpirauhaskokeissa on käyty, eikä niissäkään mitään hämminkiä. Voiko kokoaikanen väsymys johtua reikäisistä hampaista? Syön myös sepram nimistä lääkettä paniikkihäiriööni, sillä osuutta asiaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu