En jaksa tehdä mitään, en käy koulussa enkä töissä. Koska en jaksa. Nukun yöllä noin 12 tuntia ja silti väsyttää koko päivän. Alan piristyä vasta illalla 8 aikoihin. Pinnistelen kyllä monesti ja valvon koko päivän vaikka väsyttäisi kuinka. Kyseessä ei voi olla anemia, hemoglobiini oli 143, eli hyvä. Kilpirauhaskokeissa on käyty, eikä niissäkään mitään hämminkiä. Voiko kokoaikanen väsymys johtua reikäisistä hampaista? Syön myös sepram nimistä lääkettä paniikkihäiriööni, sillä osuutta asiaan?
Vastaukset 7
- SeYleensäAuttaa.
Kokeile ulkoilla päivällä tai alkuillasta, säännöllisesti.
- nukkuja
Mulla sama ongelma, nukuin kui paljo tahansa... Nukun kaikki päivät jayöt..
Ja huomenta.
Pitäis mennä lääkärii pyytää ritskuja. Ois toimivia. Kojeiltu on. - Sillee.
Hyvin moniin sairauksiin liittyy väsymistä, mm. mainitsemiisi ja myös sokeritautiin ja fibromyalgiaan.
Googlaamallakin löytyy kasa tauteja, joiden oireisiin liittyy väsymys. - tumppi77
uniapnea?
Väsymyksesi johtuu nimenomaan reikiintyneistä hampaista. Mistä arvasitkin!?
Niistä työntyy (piilo)mätää leukaluihin jne., mistä ei todellakaan seuraa mitään hyvää. Vaikeaksi meni. Kokemusta on.
kessettiMasennus. ? Käy psykiatrilta kysymässä onko se jatkuva väsymys masennuksesta johtuvaa.
Jos et ole masentunut niin sitte pitää mennä sinne tavallisille lekureille. Hammasl. mukaan lukien.- Taciti123
Separm aiheuttaa joillakin väsymystä. Masennus minullakin tuli ensimmäisenä mieleen, mutta sepramia käytetään kyllä masennukseenki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479