Viehättääkö ujo mies?

Ujo 24v

Tätä asiaa olen pohtinut pitkään ja en ole kyllä keksinyt, saati saanut muutenkaan selville vastausta. Joten kysyn tätä nyt teiltä - nuorilta ja vanhemmilta naisilta:

Viehättääkö ketään ujot miehet vai pitääkö meidän olla niitä alpha-male tyyppisiä?

40

5576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo nainen 24

      No eipä tarvitse olla.. Itse olen ujo ja tavallaan vaikea ottaa yhteyttä johonkin josta olisin kiinnostunut, mutta ujot miehet on tavallaan "söpöjä" (no väärä ilmaisu miehestä, mutta näin minä asian nään.

      Itse en macho miestä itselleni haluaisi, koska en kuuluisi seuraan, tuntisin oloni "ulkopuoleiseksi" jos täytäisi mennä jonnekin jossa pitäisi olla esillä mm erilaiset tapahtumat jne..

    • reqbgveq

      Ehdottomasti ujous on miehen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. Se, että ei ole tuomassa itseään esille. Se on parasta mitä voin kuvitella miehestä. Itse olen nainen 32 v ja en ole ujo mutta en kovin puheliaskaan.

      • mie vuan

        Ehdottomasti samaa mieltä! t.32v nainen


    • Hope__

      Olen aika ujo, en ihan vielä edes täysikäinen mies ja kahdesti ollaan tultu kotibileissä iskemään. Ja siis 2 kertaa olen kotibileissä ollut.

      Toisen kanssa jatkui vähän aikaa se juttu, toinen loppu heti ku sai tietää että olen joitakin vuosia nuorempi.

      Eli toivoa on!

      • "Eli toivoa on!"

        Toisilla ei ole. Ei ole tultu koskaan iskemään.


      • ............
        wlfwd kirjoitti:

        "Eli toivoa on!"

        Toisilla ei ole. Ei ole tultu koskaan iskemään.

        Käytkö koskaan missään? Näin miehenä ehkä vaikea sanoa, mutta mielestäni naamassasi on potentiaalia. En ole varmaan ihan yhtä komea, mutta minulle on alettu jutella tuntemattomien naisten toimesta muutaman kerran, vaikken käy muualla kuin kaupassa ja lenkillä.

        Ei sillä, että siitä mitään hyötyä olisi, että naiset tulevat juttelemaan. Jos ei osaa pitää keskustelua yllä, niin jää elämässä kaikesta muustakin ilman kuin pelkästään naisista.


      • ............ kirjoitti:

        Käytkö koskaan missään? Näin miehenä ehkä vaikea sanoa, mutta mielestäni naamassasi on potentiaalia. En ole varmaan ihan yhtä komea, mutta minulle on alettu jutella tuntemattomien naisten toimesta muutaman kerran, vaikken käy muualla kuin kaupassa ja lenkillä.

        Ei sillä, että siitä mitään hyötyä olisi, että naiset tulevat juttelemaan. Jos ei osaa pitää keskustelua yllä, niin jää elämässä kaikesta muustakin ilman kuin pelkästään naisista.

        Käyn! Kaupan, lenkin ja muiden harrastusten lisäksi tulee käytyä baarissa tai keikalla n. kerran kuussa. Nuorempana tuli käytyä baarissa lähes joka viikonloppu.

        Keskustelun ylläpitäminen ei ole ongelma sopivan keskustelukumppanin kanssa.


      • vlaahpuh
        ............ kirjoitti:

        Käytkö koskaan missään? Näin miehenä ehkä vaikea sanoa, mutta mielestäni naamassasi on potentiaalia. En ole varmaan ihan yhtä komea, mutta minulle on alettu jutella tuntemattomien naisten toimesta muutaman kerran, vaikken käy muualla kuin kaupassa ja lenkillä.

        Ei sillä, että siitä mitään hyötyä olisi, että naiset tulevat juttelemaan. Jos ei osaa pitää keskustelua yllä, niin jää elämässä kaikesta muustakin ilman kuin pelkästään naisista.

        Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Oletteko huomanneet että useissa pareissa on samaa näköä? Tietysti on myös niitä komistuksia ja kaunistuksia, jotka miellyttävät monen silmää, mutta usein, jos pitää jotakuta hyvännäköisenä, voi hän pitää myös sinua!

        Tuli mieleen tällainen kun puhuit naaman potentiaalista :)


    • 13+1

      Kiitos teille molemmille naisille, toivoa siis on myös mullaki =)

    • serterteruty

      kyllä mä ainakin tykkään... Toki vaikeampi päästä tutustumaan jos on ujo, ja sitten sieltä luonteesta täytyy kyllä löytyä jonkinlaista ryhtiäkin, nössykät ei viehätä.

    • m24

      Jos ujous on mukava ominaisuus niin miten te (naiset) lähestytte ujoa miestä?

      Itse olen hyvin ujo ja menen hyvin helposti lukkoon, jos joku rupee avoimesti ja aivan suoraan flirttailemaan. Itse rupean punastelemaan ja menen sanoissa sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Itselläni kun ei tuota seurustelukokemusta ole juuri nimeksikään.

      Töissä on ihan suoraan tultu flirttailemaan ja saatan antaa väärän kuvan itsestäni perääntymällä, vaikka saattaisin olla kiinnostunut. Se tekee tilanteesta vielä kiusallisemman, koska tämä flirttailija on vielä melko kaunis.

    • epyk

      Ujous on suloinen ominaisuus, mutta se tekee kohteesta usein vaikeasti lähestyttävän. On ahdistavaa kun toinen vetäytyy ja menee hämilleen on ujo yms. varsinkin jos on itse ujo myös. Silloin on vaikea kommunikoida ja pitää keskustelua yllä ja varsinkin minä menen todella hämilleni ja ahdistun herkästi jos mies on kovinkin ujo. Mutta kyllä se tietynlainen ujous silti viehättää, vaikka itse ehkä tulenkin luontevammin juttuun sellaisten henkilöiden kanssa, jotka puhuvat rohkeasti ja ottavat kontaktia yms. Ihan vain oman epävarmuuteni takia, vaikka itsevarmuutta olenkin hieman saanut lisää.

    • perkele

      perkele tuumii että jotkut miehet vaikka ne oavatkin ujoja, ni9in he ovat kuitenkin ihania ja naisten unelmia. tämä poika sanoo....! tai nainen.. kannattaa ostaa uus kauluspaita ja syyä lisää sipsiih

    • wiekkue

      Kyllä ujotmiehet miellyttävät myös meitä ei ujoja naisia. Itse olen melkopuheliasta ja (en mikään teko iloinen tai itsensä korostaja) sosiaalistakin sorttia, mutta avokkini on erittäin hiljainen ja ujo.

      En voisi kuvitellakkaan, että olisin yhdessä yhtä paljon puhuvan ihmisen kanssa kuin itse olen :D eihän siitä mitään tulisi, vaikka kylhän tuo oma ukko joskus vähän turhankin hiljainen on!

      Avain asemassa suhteemme alkamiselle miehen ujoudesta huolimatta oli että mies osoitti kiinnostuksensa ( tässä kohtaan useimmat ujot miehet tekevät sen ratkaisevan virheen) ja selvästi yritti ujoudestaan huolimatta.

      Ujoa miestä on vaikea lähestyä mikäli hän vetäytyy tai ei anna minkäänlaista merkkejä kiinnostuksesta (pätee kyllä kaikenlaisiin miehiin), tällöin muutun ainakin itse naisena epävarmaksi miehen kiinnostuksesta tai ajattelen säikäyttäneeni miehen koska lähestyin häntä suoraan.

      Itse ainakin arvostan yleensäkin ujoissa ihmisissä sitä, jos he selvästi yrittävät osallistua ja keskustella asioista, ujouden tuomasta kynnyksestä huolimatta. Tällöin riittää paljon vähemmät sanatkin. Huomannut pätevän myös muihin naisiin sillä ystäväni ovat kovasti arvostaneet mieheni juttelemista heille ja yritystä osallistua porukkaan, koska tietävät hänen olevan ujo.

      Tsemppiä kaikille ujoille miehille :)

    • maccomies

      No .sesonki on kuitenkin miesten vahvojen. : )

    • äitee51

      HYvä kun emme ole samalla muotilla kaikki vaan on ujojakin...itse olin nuorempana ujo en saanu sanaa suustani OPEKIN Kysy vanhemilta olenko mykkä ...nyt jo osaan sanoa sanottavani..kaikkia tarvitaan SINUAKIN..

      • äitee51

        ja piti sanoa vielä että itse ihailen hiljasempia miehiä .no makuasioita nämä on.KAikien kans tuun toimeen..Lapsenikin ystävät kyselee ja keskustelee oon kuelema kiva mutsi..heh


      • äitee korjaa.--
        äitee51 kirjoitti:

        ja piti sanoa vielä että itse ihailen hiljasempia miehiä .no makuasioita nämä on.KAikien kans tuun toimeen..Lapsenikin ystävät kyselee ja keskustelee oon kuelema kiva mutsi..heh

        kuulema siis..no huh


    • xxena

      Hei aloittaja! Olen samaa mieltä kuin muutama muukin nainen tässä ketjussa, eli nimenomaan ujot miehet viehättävät, itse en ole koskaan ollut kiinnostunut ns alfamiehistä, vaikka sellaisia on joskus seuraani etsiytynyt. Olen itse sosiaalinen enkä yhtään ujo. Miehessä pidän hienona herkkyyttä ja aitoutta, joita ujommissa usein onkin. Ongelma on juuri se, etten itse ole yhtään flirtti ja ujot eivät lähesty : (

      Viimeisin suhteeni (erittäin ujoon mieheen) alkoi kuitenkin niin, että aloin itse juttelemaan hänen kanssaan ilman iskemistarkoitusta. En ajatellut sen enempää, kun kyseinen mies alkoi laittamaan mulle tekstareita- joihin aina vastailin. Sitten aloimme soittelemaan ja tapailemaan (kavereina)---se johti nopeasti seurusteluun, vaikka mies oli mua huomattavasti nuorempi. Täytyy sanoa, että en pettynyt- millään saralla :) Seurustelua kesti vuoden ja olemme edelleen hyvissä väleissä.

    • 4+4

      Raaka totuus, sori vaan:
      ujot = luusereita.

      • 4+4x2

        Raaka totuus, sori vaan
        Sinä=luuseri


      • kokemus kertoi.

        Tämä. Ainoa mikä pelastaa on naama ja/tai 7-numeroinen pankkitili (ilman desimaaleja).

        Average-turvalla ja alle kymppitonnin kk-tuloilla voi ihan hyvin ostaa pätkän narua K-raudasta ja vetää itsensä jojoon.


      • paskaa koko elämä
        kokemus kertoi. kirjoitti:

        Tämä. Ainoa mikä pelastaa on naama ja/tai 7-numeroinen pankkitili (ilman desimaaleja).

        Average-turvalla ja alle kymppitonnin kk-tuloilla voi ihan hyvin ostaa pätkän narua K-raudasta ja vetää itsensä jojoon.

        Kokemus kertoo, että ei kyllä naamakaan pelasta. Olen tapaillut muutamia aika kauniita naisia, mutta koska näköjään on miehen velvollisuus viedä juttua eteen päin, ei ole mitään tapahtunut.


    • hiljainen ja ujohko

      Itse haluaisin ujon miehen itselleni. Ujo ei tietenkään tarkoita nössöä, joka esim roikkuu oman äidin helmoilla eikä osaa tehdä mitään. Alfat/huomionkipeät miehet eivät minua kiinnosta. Ei olis pahitteeksi hankkia ujoa miestä. Tosin sekin meinaa että pitää olla sitä jotain että homma toimii (ainakin seurustelu mielessä). Itsekkin olen ujo, enkä halua miestä joka on kovaääninen hirmu kälättäjä ja tykkää olla kaikkien keskipisteenä. Ongelma onkin se, että ujot eivät uskalla puhua toisilleen mikä tekee melkein teräsmuurin meidän välillemme. Hankalinta on jos ei käy koskaan baareissa ja harvoin "ihmisten ilmoilla" (asuu syrjäkylillä/kaukanaa syrjäkylistä) niin on mahdottomuus törmätä kehenkään.

    • Sceptical Journey

      Tottakai ujo mies viehättää! En pidä mistään liian suuri egoisista turhan jauhajista. Ujot miehet ovat mysteerisiä ja siksi ehkä viehättäviä. Ehkä tämä johtuu siitä että olen itsekin ujo likka, ja samankaltaiset jannut kiinnostavat sen takia.

      Kaikki miehet keihin itse olen aikojen saatossa ollut ihastunut ovat olleet aivan tavallisia hiljaisenpuoleisia kavereita, ketkä ehkä omasta mielestään saattaa olla huonommat pariutumismahdollisuudet oman ujoutensa takia ja luultavasti pohdiskelevat näitä samoja juttuja kuin AP.

      Varmaan siksi ujot miehet tuntevat itsensä yksinäisiksi, koska he vetävät puoleensa myös ujoja naisia, jolloin aloitteet parisuhteeseen jäävät molemmilta tekemättä. O.o

    • ..........

      Miten ujot naiset suhtautuvat siihen, jos tulee juttelemaan vaikka kaupassa tai kirjastossa? Olen ujo mies, enkä ole elämäni aikana onnistunut tekemään kuin yhden aloitteen. Pitäisi päästä pois passiivisuudesta, kun olen jo 30, enkä ole koskaan seurustellut. Tuntuu vain, että ujoihin naisiin on ujona miehenä aika mahdoton tutustua, ellei se tapahtu esimerkiksi harrastusten kautta. Spontaani jutustelu vaikka kaupungilla ei varmaan johda paria lausetta pidempään keskusteluun...

      • ujo nainen

        Ainakin mun mielestä olisi tosi kivaa, jos joku suomalainen mies tulisi yllättäen juttelemaan kaupungilla. Keskustelu voisi kyllä jäädä lyhyeksi, jos häkeltyisin yllättävästä tilanteesta niin etten keksisi mitään järkevää sanottavaa, mutta olisi silti mukavaa ajatella että joku mies halusi jutella vähän kanssani. :)


      • vlaahpuh

        Minäkin pitäisin sitä hyvänä, jos suomalainen mies tulisi ihan arkipäiväsessä paikassa juttelemaan. Olen itse ollut joskus tosi ujo miesten suhteen, mutta mulla se on kehittynyt siihen suuntaan, että en ole ollenkaan niin ujo enää. Vähän vähemmän puheliaampi kun muut, paitsi sitten jos tosi vanhoja tuttuja on niin sitten voi juttua tulla paljonkin :D Anyway pointti oli se, että tervetuloa juttelemaan selvin päin kaupassa tai muualla missä pointti ei ole juhliminen/ryyppääminen.
        Mussakin kyllä sen verta vielä sitä ujoutta näiden asioiden suhteen, että en itse varmaankaan uskaltais missään oikein mennä puhumaan, kun pelkäis että se onkin ihan asshole ja onkin tosi töykee. Mut toisaalta eipä tarttis sitä enää murehtia että entä jos :) Mulle henk koht olis paljo helpompi suhtautuu tohon juttuun kohteena, eli en sitten ole niin ujo jos en joudu alotetta tekemään. Voin vaikuttaa ujolta ulospäin, mut se on vaan se alkutunne ja se että pitäs se alote tehdä. Näin voi olla myös muilla naisilla jotka vaikuttaa ujoilta!
        Joten kannustan teitä miehiä tulemaan puhumaan naisille kaupoissa, kirjastoissa, yms ja kannustan samalla myös itteeni menemään puhumaan miehille :)


      • fdhfgnb
        vlaahpuh kirjoitti:

        Minäkin pitäisin sitä hyvänä, jos suomalainen mies tulisi ihan arkipäiväsessä paikassa juttelemaan. Olen itse ollut joskus tosi ujo miesten suhteen, mutta mulla se on kehittynyt siihen suuntaan, että en ole ollenkaan niin ujo enää. Vähän vähemmän puheliaampi kun muut, paitsi sitten jos tosi vanhoja tuttuja on niin sitten voi juttua tulla paljonkin :D Anyway pointti oli se, että tervetuloa juttelemaan selvin päin kaupassa tai muualla missä pointti ei ole juhliminen/ryyppääminen.
        Mussakin kyllä sen verta vielä sitä ujoutta näiden asioiden suhteen, että en itse varmaankaan uskaltais missään oikein mennä puhumaan, kun pelkäis että se onkin ihan asshole ja onkin tosi töykee. Mut toisaalta eipä tarttis sitä enää murehtia että entä jos :) Mulle henk koht olis paljo helpompi suhtautuu tohon juttuun kohteena, eli en sitten ole niin ujo jos en joudu alotetta tekemään. Voin vaikuttaa ujolta ulospäin, mut se on vaan se alkutunne ja se että pitäs se alote tehdä. Näin voi olla myös muilla naisilla jotka vaikuttaa ujoilta!
        Joten kannustan teitä miehiä tulemaan puhumaan naisille kaupoissa, kirjastoissa, yms ja kannustan samalla myös itteeni menemään puhumaan miehille :)

        Vois naisetkin tulla oma-aloitteisesti juttelemaan, on yhtä lailla niitä miehiäkin joilla ujous estää aloitteenteon.


    • ujo nainen

      Alfa-miehet on ällöjä, sellaista en todellakaan halua. Pieni ujous sen sijaan on kiehtovaa ja "söpöä", mutta siinä vaiheessa kun se alkaa rajoittaa selvästi elämää, siitä tulee miinusta.

    • mulla näin

      En oo ikinä pitänyt niistä kovaäänisistä trendipellemiehistä... Mua ei kiehdo yhtään se niiden aggressiivisuus ja pinnallisuus koska se ahdistaa ja pelottaa, mutta UJOT

      • 14+15

        Ujot on luusereita ja on yksin koko elämänsä sepäs on tosi SÖPÖÄ. :)


    • Tyhjiä sanoja

      Tottakai kaikki naiset sanoo kysyttäessä, että miehen ujostelu on söpöä eikä he yhtään tykkää mistään pelimiehistä ja muista alfoista, mutta ihan paskapuhettahan se on. Tällä naiset tarkoittaa oikeasti vaan sitä, että on tykkäävät kun se komea mies tulee tekemään tuttavuutta ja vähän punastelee ja takeltelee sanoissaan samalla, se on sitä sitä 'söpöä ujoutta'.

      Oikeasti ujot miehet taas on aina pahnanpohjimmaisia, luusereita joista kukaan ei kiinnostu. Sitä saa odotella vaikka hautaan asti että joku nainen lähestyisi, eipä tapahtumassa. Ei, vaikka edes aktiivisesti liikkuisit ihmisten ilmoilla tai baareissa, saati sitten jos olet joku kotonaan piileksivä hikikomero-olmi.

    • en vielä puuma..

      mihin tarkoitukseen ? no ujon veisin välljen väliin..mutta oikeassa elämässä tarvitsen miehen joka on puhelias.näin

      • Alkujännityksen jälkeen ujokin voi olla puhelias.


    • Minänänän

      Ujot miehet ovat suloisia, liian äänekkäät ja tilaa vievät yleensä lähinnä ärsyttäviä

    • Ujo kaveri

      Ujous on ok, mutta jos mies ei saa sanaa suustaan edes useamman tapaamisen jälkeen, niin koen sen ahdistavana. Tuttavapiirissä on kavereilla muutama ujo mies ja on todella tuskastuttavaa, kun edes kuukausien tuntemisen jälkeen eivät edes uskalla sanoa hei. Mukavanoloisia noin muuten.

      Kun vielä itsekin ujo, niin ei se kovin ruusuista ole, jos toinen ei tee mitään aloitetta edes pitemmän tuttavuuden jälkeen. Kaverisuhdekin on valitettavasti kaksisuuntainen, eikä sitä olla koko ajan se joka pitää sitä yllä.

      • ei ihan noin ujo

        Miten nuo miehet ovat voineet ikinä saada naisen? Alkaa melkein tuntua, että tässä olisi mahikset minullakin jopa.


      • hihiiiiiiii
        ei ihan noin ujo kirjoitti:

        Miten nuo miehet ovat voineet ikinä saada naisen? Alkaa melkein tuntua, että tässä olisi mahikset minullakin jopa.

        Se on sitä, että pitää löytää se samantyylinen ihminen, jonka kanssa juttu luistaa ja on helppo olla. Ujothan monesti ovat ujoja Vain joidenkin ihmisten seurassa, eivät kaikkien. Eli nämä ujot miehet ovat varmaan olleet puheliaita tyttöystävilleen, mutta eivät osaa luontevasti olla niiden kavereiden kanssa.


    • gyllenberg

      Oma poikaystäväni on ujohko. Voisin kuvailla häntä vaikka millä mitalla :) Mutta itsekin olen omalla tavallani ujo. Etenkin nuorena!

      Olen ollut mieheeni ihastunut jo 10 vuotta, ja naurettavaa onkin, että tuosta ajasta 5 meni siihen, että olimme liian ujoja :) Eli tunsimme jo toisemme, mutta emme saaneet järkättyä kahdenkeskistä hetkeä sitten millään.

      nykyisin kun tapaan uusia ihmisiä, saatan vaikuttaa epäujolta, saatan vaikuttaa normaalilta. Mutta joskus vain kun yllätetään, niin saatan vain sopertaa jotain, katsella johonkin muualle ja yrittää koota itseäni.

      Nuorena ujous ilmeni eri tavalla, onneksi. Nykyisin olemme mieheni kanssa molemmat ulospäinkääntyneempiä, sekin on onni. Jos emme olisi kääntyneet ujoudesta yhdessä, saattaisi elämä olla vaikeampaa. Ennen jännitin kouluja jatkuvasti, esiintymisiä ja ties mitä, mutta nyt yhdessä en lainkaan niin paljoa.

      Toivon kaikille ujoille onnea elämään! Etenkin nuoremmille voisin sanoa, että ujona voi vaatia hetken enemmän aikaa, mutta se vasta onkin elämää sitten kun napsahtaa oikea kohdalle ;)

      Ja minun mielipiteeni on, että ujot ovat usein aitoja ihmisiä. Tärkeintä vain on se, että sun pitää olla SINUT sun ujouden kanssa. Minä en nuorempana kuitenkaan hävennyt, eikä muuten niin tehnyt miehenikään. Teidän ujojen nuorten pitää hyväksyä, että te olette tällaisia. Itse pidin etenkin kikattelevia tai huutavia pojankloppeja lähinnä pelleinä, sillä he vain möykkäsivät eikä päässä paljoa tuntunut soivan.

      Sisimmissään ujot kyllä tietävät, etteivät edes tahtoisi olla samanlaisia kuin nuo kälättäjät. Ujoista on enempään. Pitää vaan löytää omanlaista porukkaa, sitä joka ei halua huomiota jatkuvasti :) Mun pitäis vielä metsästää ujohkoja kavereita, niin oisin onnellinen. Toki miehen kanssa elämä ihanaa, mutta kyllä sitä kavereitakin tarvis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe