keskiyö

empatiantulivuori

Hei . Olen 47-v vaalea nainen. Elämä on ollut aika raskasta, koettelemuksia joista olen jaloilleni päässyt. Lapset olen yksin kasvattanut, olemme aika tiivis yksikkö. Rakkautta elämääni kaipaisin, onko se edes enää mahdollista ? Miessuhteet eivät ole elämääni tuoneet onnea kuin hetkittäin - sitä oikeaa ei kai ole löytynyt ja pettyä olen saanut monesti. Olo on nyt niin saamaton ja haluton. Tiedän, että tämä tästä kyllä hellittää ja elämänilon löydän, mutta milloin ? Miltä näyttää tuleva vuosi ?

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinä olet aivan päinvastainen ihminen, kuin äitisi. sinä uskot onneen ja sen löytymiseen, et jää paikallesi haavoja nuoleskelemaan.
      olet suorittanut suuren työn perheen päänä ja kasvattajana, muista tekemisistäsi puhumattakaan.
      tottakain sinä saat rakkauttakin, mutta olet ehkä etsinyt sitä väärästä paikasta.
      selvitä itsellesi ensin täysin rauhallisin mielin ja rehellisesti, että mitä etsit. millaisen partnerin sinä itsellesi toivot.
      mieti sitten häntä ja hänen naismakuaan. keskity! jos toivot hoikkaa ja huoliteltua miestä rinnallesi, oletko sinä hänen makuunsa? mitä voit tehdä itsellesi, että mahdollisuutesi paranisivat?
      tahdotko miehen, joka matkustaa? lue sitten matkakertomuksia. tahdotko tanssia? keskity silloin musiikkiin ja osta hyvät tanssikengät.
      sinä tiedät jo mitä minä ajan takaa.
      aikaa en pysty sinulle kertomaan, mutta näen sinulla remmikengät jalassa ja kauniin ketjun ranteessasi.
      varmasti sinä löydät oman rakkaasi, mutta auta kohtaloasi ja kulje sitä kohti.
      aloita uusi vuosi pienin uudistuksin ja suunnittele onneasi, se on lähempänä kuin uskotkaan.
      hän on autoileva, eronnut ja hyvävarainen mies. ja rakas.

t. Keskiyö

• empatiantulivuori

Kiitos Keskiyö, tuo kaikki mitä kirjoitit osui ja upposi hyvin :) Remmikenkiä myöden. noin juuri menettelen.
      Tuli tuosta autoilevasta, rakkaasta ja hyvävaraisesta miehestä mieleeni eräs.... onkohan se hän? Vai ihan joku uusi tuttavuus....

• Hei
      sitä en tiedä sanoa, että joko te tunnette toisenne.
      mutat sinulle, tai teille, on tulossa ihana matka jonnekin lämpöiseen ja siellä sinulla on ne vaaleat remmikengät. ja hame.
      jatka vain iloisesti ja anna ilon näkyä kasvoiltasi. se vetää puoleensa.

t: Keskiyö

• empatiantulivuori

Olen lähdssä sukulaistani tapaamaan lämpöiseen - mutta yksin. Mutta erään vanhan tuttavuuden (rakkaan) hyvävaraisen , autoilevan, matkustelevan, kanssa suunnittelimme aikoinaan matkaa, ja kenkiä ihailimme tuolloin ikkunasta ja päätimme hommata ne seuraavalla reissulla... ( kunnes tapahtui odottamatonta, ja suhteemme loppui) Hmm... Johan nyt tuli jännät paikat... Lämpeneeköhän suhde uudelleen.. Kiitos sinulle, ja hyvää ensi vuotta :)

• tuntijasi

Hei vielä
      minulla ne kengät näkyvät kaikkein etumaisimpana tässä edessäni.
      ja hameen helmat. nouset vanhoja kiviportaita ylös jossakin ulkoilmassa.
      se ei ole suomessa ja siellä on lämmintä.
      on todella jännä tunne minullakin!

t: Keskiyö

• empatiantulivuori

Täytyy siis toivoa että olen sitten "rakkaani" kanssa reissussa, kuka hän sitten onkaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2493
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      239
      2161
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1771
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      462
      1730
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1719
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1614
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe