Derbi atlantis city!

Derbiboy

Meikä poika meni ja osti derbi atlantiksen eikä mitään s**tanan halppis p*skaa. Eikä maksa kun 1850 €. Taatusti parempi kun halpa "skootterit". Se ei oo mitään romurautaa (lue: -muovia) kuten fudet yms. Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa!

24

17151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lizzard

      miten tuota atlantista kannattaa virittää? tai miten sitä on helpointa virittää?

      • Hoodbeef

        tosiaan olisi kiva tietää,että kuinka tuon saa kulkemaan sillain sopivasti ja helposti??


      • Atlantiksen omistaja
        Hoodbeef kirjoitti:

        tosiaan olisi kiva tietää,että kuinka tuon saa kulkemaan sillain sopivasti ja helposti??

        ... saa esim. ottamalla variaattorin prikan pois. Nopeutta tulee n.15km/h lisää. Melko helppo homma =)


      • pöösdgswegs
        Atlantiksen omistaja kirjoitti:

        ... saa esim. ottamalla variaattorin prikan pois. Nopeutta tulee n.15km/h lisää. Melko helppo homma =)

        niin kui9nkas paljon atlantis menee ottamalla prikan pois?? ja kuinka se prikka on atlantiksessa? voisko joku heittää jonku kuvallise ohjee nimenomaan atlantikseen? kiitos


    • kim

      no jos oot ostanu kalliin ni paljonkos kulkee? mun fude kulkee vakiona 69km/h ja vielä rajotettuna...

      • DERBI

        Niinhän se Fude taitaa kulkea,....ALAMÄESSÄ. Paska vehje hajoo käsiin. Kaveri osti viime kesänä sellasen ja on kaatunu sil jo varmaan kymmenen kertaa pienien renkaiden takia ja osia puuttuu ja katteet ihan palasina ja paikattu jeesus teipillä! Muutenkin tyhmän näköst kun porukka vimputtaa sellasel ali mitotetul skodel yleisil teil.
        =Derbi The Red Power= Atlantis rulez!


      • kim
        DERBI kirjoitti:

        Niinhän se Fude taitaa kulkea,....ALAMÄESSÄ. Paska vehje hajoo käsiin. Kaveri osti viime kesänä sellasen ja on kaatunu sil jo varmaan kymmenen kertaa pienien renkaiden takia ja osia puuttuu ja katteet ihan palasina ja paikattu jeesus teipillä! Muutenkin tyhmän näköst kun porukka vimputtaa sellasel ali mitotetul skodel yleisil teil.
        =Derbi The Red Power= Atlantis rulez!

        älä ny. sil skobal pitäs eka oppii ajaa niin ne katteet sun muut pysyis ehjänä. mun fude ainaki kulkee vakiona 70km/h. eikä oo mitään valittamist ollu!!

        mut tottakai siin skobas hajoo kaikki katteet jos ei osaa ajaa =)


      • atlantis04
        kim kirjoitti:

        älä ny. sil skobal pitäs eka oppii ajaa niin ne katteet sun muut pysyis ehjänä. mun fude ainaki kulkee vakiona 70km/h. eikä oo mitään valittamist ollu!!

        mut tottakai siin skobas hajoo kaikki katteet jos ei osaa ajaa =)

        luuletteko tosiaan et joku saatanan fude menee 70, jos mittari niin näyttää...kyllähän kaverinkin fude, mutta tosin mittariin ja todellinen nopeus muiden mittariin 46km\h...eikä kannata enää väittää että ne paskat menee mihinkään...ei hyvää mopoa voi saada 600 eurolla...VALITAN!!!
        (lukuun otamatta pv:tä:))


      • kim
        atlantis04 kirjoitti:

        luuletteko tosiaan et joku saatanan fude menee 70, jos mittari niin näyttää...kyllähän kaverinkin fude, mutta tosin mittariin ja todellinen nopeus muiden mittariin 46km\h...eikä kannata enää väittää että ne paskat menee mihinkään...ei hyvää mopoa voi saada 600 eurolla...VALITAN!!!
        (lukuun otamatta pv:tä:))

        mä ajoin fudella poliisin tutkaan 69km/h. että kyllä mun fude kulkee ihan hyvin. kyllähän ihan hyvän mopon saa alle tonnilla!!!
        ja mun mittari ei valehtele kun 4 kilsan verran, että se siitä sun lässytyksistä!!!


      • fghrtghj
        kim kirjoitti:

        mä ajoin fudella poliisin tutkaan 69km/h. että kyllä mun fude kulkee ihan hyvin. kyllähän ihan hyvän mopon saa alle tonnilla!!!
        ja mun mittari ei valehtele kun 4 kilsan verran, että se siitä sun lässytyksistä!!!

        jaa et hyvän mopon saa alle tonnilla? älä edes kuvittele ..no 10 tuumaset renkaat ja muutenkin ihan lelu ja paska kulkemaankin...ihan vitun ruoska nuha LELU!!!!!! ja älkää jaksako väittä siitä enää mitään hyvää..luulo sairait ootte kaikki ketkä kehutte jotain fudea...


      • sami oulusta
        fghrtghj kirjoitti:

        jaa et hyvän mopon saa alle tonnilla? älä edes kuvittele ..no 10 tuumaset renkaat ja muutenkin ihan lelu ja paska kulkemaankin...ihan vitun ruoska nuha LELU!!!!!! ja älkää jaksako väittä siitä enää mitään hyvää..luulo sairait ootte kaikki ketkä kehutte jotain fudea...

        joo kylläpä tuo fude on menny 73000km tulppa renkaat ja muutama poltin et ihan ok et luulot pitäs ottaa sultaki pois


    • Miau

      Heip, ajattelin ostaa atlantis city skootterin, ja kun sulla sellanen näyttää olevan, olisitko kiva ja kertoisit sen hyvistä ja huonoista puolista, että kannattaako sellanen ostaa, rehellisiä tuomioita kiitos :) Eip muuta, olis kiva jos vastaisitte, koska skootteri pittäis jo parin viikon päästä käyä ostamas :D

      -Skootterit

      • nalle`

        Mulla ollu kyseinen skootterit viikon ja mittarissa reilut 100 km. Todella hyvä pyörä, penkki on tosi mukava, helppo hallita, tehokkaat jarrut, muutenkin mukava ajaa. Itselläni ei ole ongelmä mutta jos kuski on epätavallisen pitkäjalkainen / pitkä aikuinen niin jalkatila saattaa käydä polville ahtaaksi. Ja vilkku jotenkin outo, käyttä vaati harjoittelua. Muita miinuksia ei ole vielä ilmennyt, tosi mukava on aina lähteä ajelemaan. Ja onhan se komian näkönen. Näyttää ihan kunnon pyörälta (mm. kunnon pakoputki) eikä miltään halppikselta. Värikin (v.sininen) saanut kehuja. Ihana pyörä. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa kun niin vähän aikaa käytössä ollut, mutta kyllä se ihan vankkaa tekoa tuntuu olevan! Tosi hyvä vaihtoehto :)


      • Miau
        nalle` kirjoitti:

        Mulla ollu kyseinen skootterit viikon ja mittarissa reilut 100 km. Todella hyvä pyörä, penkki on tosi mukava, helppo hallita, tehokkaat jarrut, muutenkin mukava ajaa. Itselläni ei ole ongelmä mutta jos kuski on epätavallisen pitkäjalkainen / pitkä aikuinen niin jalkatila saattaa käydä polville ahtaaksi. Ja vilkku jotenkin outo, käyttä vaati harjoittelua. Muita miinuksia ei ole vielä ilmennyt, tosi mukava on aina lähteä ajelemaan. Ja onhan se komian näkönen. Näyttää ihan kunnon pyörälta (mm. kunnon pakoputki) eikä miltään halppikselta. Värikin (v.sininen) saanut kehuja. Ihana pyörä. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa kun niin vähän aikaa käytössä ollut, mutta kyllä se ihan vankkaa tekoa tuntuu olevan! Tosi hyvä vaihtoehto :)

        Kiitoksia, sain paljon hyvää tietoa :D Elikkä ihan hyvä peli on :D Pittääpä isukille vihjailla x)


      • Riikkks
        Miau kirjoitti:

        Kiitoksia, sain paljon hyvää tietoa :D Elikkä ihan hyvä peli on :D Pittääpä isukille vihjailla x)

        Hei, onks kellään ilmenny mitään ongelmia atlantiksessa, jos prikka on otettu poies?


      • juippi6
        Riikkks kirjoitti:

        Hei, onks kellään ilmenny mitään ongelmia atlantiksessa, jos prikka on otettu poies?

        ei


    • pastillijaska

      miten derbin penkki aukee

      • derbi1223

        laittaa virta avaimen virtalukkoom ja vääntää sitä väärään suuntaan!!!! ja vielä atlantiksesta että ei tuu mitään vikaa vaikka ottaaki pois rikan variaattorista ja toinen viritys keino on vaihtaa alku käyrä jossa ei ole kureja mulla ainaki alako kulukee aika reippaasti!!!!


      • mopovicke
        derbi1223 kirjoitti:

        laittaa virta avaimen virtalukkoom ja vääntää sitä väärään suuntaan!!!! ja vielä atlantiksesta että ei tuu mitään vikaa vaikka ottaaki pois rikan variaattorista ja toinen viritys keino on vaihtaa alku käyrä jossa ei ole kureja mulla ainaki alako kulukee aika reippaasti!!!!

        joo oon hankkinu tohon kyseisen derbi atlantiksen.. oon kans yrittäny löytää kaikkeja virityskonsteja... ja jokasella sivulla ni sanotaan että ota prikka/t pois variaattorista? eli voisiko joku selittää tarkalleen et miten se tehdään? olen vähä alottelija viellä...


      • veijom
        derbi1223 kirjoitti:

        laittaa virta avaimen virtalukkoom ja vääntää sitä väärään suuntaan!!!! ja vielä atlantiksesta että ei tuu mitään vikaa vaikka ottaaki pois rikan variaattorista ja toinen viritys keino on vaihtaa alku käyrä jossa ei ole kureja mulla ainaki alako kulukee aika reippaasti!!!!

        mistä saa alkukäyrän


      • lalluallu
        mopovicke kirjoitti:

        joo oon hankkinu tohon kyseisen derbi atlantiksen.. oon kans yrittäny löytää kaikkeja virityskonsteja... ja jokasella sivulla ni sanotaan että ota prikka/t pois variaattorista? eli voisiko joku selittää tarkalleen et miten se tehdään? olen vähä alottelija viellä...

        http://tuned-scooters.tripod.com/id6.html siinä on ohjeita prikan pois ottamiselle mutta loppujen lopuksi halvemmaksi tulee ostaa tehari.(kun siinä ei tarvitse pelätä että menee rikki) istelläni on -08 atlantis ja hyvin toimii. prikka pois,kevyemmätrullat ja tehari. ennen oli kiinan paska(fude) niin eihän sillä voi ajaa edes ylämäkeen.


      • ??
        veijom kirjoitti:

        mistä saa alkukäyrän

        Nää on taas näitä! Antakaa hyvät lapset kaikkien ajella vehkeellä millä hyvänsä kaikkihan ne loppupeleissä tulee kiinasta tai siltä suunnalta? Mutta kun isit kiistelee auto palstalla että onko japsi parempi kuin sakemanni tai toisimpäin niin pojat(yleensä)/tytöt täällä kiina vastaan taiwan tai korea. Ainut ero että 15 veet käyttää v***ua enemmän vaikkeivat oo nähny ees koko "vempainta"


    • fg

      ite ostin vivavityn vm 2003 . Tyytyväinen olen ollut. Aika pitkälle sama laite kuin atlantis.

    • voi voi kuin pieni lapsia olisi kirjoittanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe